کد خبر : 1525090 | 30 اردیبهشت 1397 ساعت 10:04 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

صعود ساحلی بازان به فینال تور جهانی ترکیه

تیم “ب” والیبال ساحلی ایران ( رئوفی و میرزاعلی) با پیروزی دو بر یک برابر تیم ترکیه (یورلو – مرمر) به دیدار پایانی تور جهانی تک ستاره‌ ترکیه راه یافتند.

صعود ساحلی بازان به فینال تور جهانی ترکیه

به‌ گزارش ‌"ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نیمه نهایی تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی آیدین ترکیه دیشب (شنبه) با برگزاری دو دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار تیم‌ ‌ملی “ب” ایران با ترکیب رحمان رئوفی و حامدمیرزاعلی رو در روی تیم ترکیه (یورلو – مرمر) قرار گرفت که در پایان ساحلی بازان ایران در ست های دوم و سوم با امتیازهای ۲۱ بر ۱۷ و ۱۵ بر ۷ برابر میزبان به پیروزی رسیدند و گام به دیدار فینال گذاشتند.

 

نماینده ترکیه در برابر تیم ایران ب که از حمایت هواداران خود برخوردار بود تنها در ست اول با امتیاز ۲۱ بر ۱۸ به پیروزی رسید.

 

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم تیم صربستان (کلاریچ- باستا ) با نتیجه دو بر صفر تیم روسیه (هودیاکف – بایکانف) را شکست داد و راهی فینال شد.

 

به ‌این‌ ترتیب در دیدار رده بندی تور جهانی یک ستاره ترکیه از ساعت ۱۵ تیم ترکیه به مصاف روسیه می‌رود و از ساعت ۱۷:۳۰ تیم‌ ‌ملی “ب” ایران در فینال به مصاف تیم صربستان خواهد رفت.

 

پیش از این تیم‌ ملی “الف” ایران با قبول شکست در برابر تیم روسیه در مرحله یکچهارم نهایی به مقام پنجم مشترک دست یافت.

 

1303446

دیدگاه‌ها