کد خبر : 1525116 | 30 اردیبهشت 1397 ساعت 10:57 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی رقیب ایران به انتقادات

رنار: همیشه نمی شود بهترین ها را به جام جهانی برد

افرایش انتقادات از سرمربی رقیب ایران در عدم دعوت از ستاره های جامانده مراکش برای جام جهانی 2018 روسیه با واکنش مربی فرانسوی روبرو شد.

رنار: همیشه نمی شود بهترین ها را به جام جهانی برد

به گزارش "ورزش سه"، هروه رنار، سرمربی فرانسوی مراکش چند روز پیش فهرست 3+23 این تیم برای حضور در مرحله نهایی جام جهانی 2018 روسیه را منتشر کرد که در این فهرست تعداد زیادی از ستاره های سرشناس این کشور غیبت داشتند. همین اتفاق زمینه افزایش انتقادات از انتخاب های مربی فرانسوی شد تا با گذشت چند روز رنارد به این انتقادات درگفتگویی تلویزیونی واکنش نشان دهد.

 

هروه رنار در گفتگو با شبکه تلویزیونی sport24 گفت:« قرار نیست برای جام جهانی همیشه بهترین بازیکنان و ستاره ها را انتخاب کرد چون مدیریت چنین بازیکنانی که همواره ادعای حضور در ترکیب اصلی را دارند واقعا کار سخت و پرچالشی است».

 

او ادامه داد:« برای جام جهانی شما به 23 بازیکن نیاز دارید که از این جمع باید 17 بازیکن آماده حضور در ترکیب اصلی با توانایی هایی داشته باشید که بتوانند انتظارات فنی را برآورده کنند و مابقی هم باید 5 تا 6 بازیکنی باشند که در 30 تا 40 دقیقه حضور در زمین توان خود برای تغییر روند بازی را به نمایش بگذارند به همین خاطر من نمی توانستم همه فهرستم را اختصاص به ستاره ها بدهم و باید بازیکنانی که جنبه نیمکت نشینی داشتند را هم مد نظر قرار می دادم».

 

این صحبت های رنار در حالی مطرح شد که طی روزهای گذشته طرفداران مراکشی نسبت به غیبت مهره هایی همچون سفیان بوفال، یوسف العربی، عبدالرزاق حمدا.. و چند نفر دیگر انتقادات زیادی از سرمربی فرانسوی انجام داده بودند.

دیدگاه‌ها