کد خبر : 1525122 | 30 اردیبهشت 1397 ساعت 11:09 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

کابوس آقای گل مراکشی آسیا تعبیر شد

العربی: تماشای جام جهانی از تلویزیون سخت است

یکی از بازیکنانی که غیبتش در فهرست نهایی مراکش برای جام جهانی 2018 سرو صدای زیادی به راه انداخت آقای گل آسیا و لیگ ستارگان قطر بود.

العربی: تماشای جام جهانی از تلویزیون سخت است

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی فرانسوی مراکش اولین رقیب ایران در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه فهرست نهایی خود برای حضور در این تورنمنت معتبر را اعلام کرد که غیبت آقای گل آسیا و لیگ ستارگان قطر در میان دعوت شده ها تعجب بسیاری از فوتبالدوستان این کشور را برانگیخت به خصوص که سایر مهاجمان دعوت شده به اردو آمار گلزنی شبیه به یوسف العربی مهاجم الدحیل نداشتند.

 

این بازیکن بعد از چند روز سکوت سرانجام در گفتگو با سایت آلمانی DPA به تصمیم هروه رنارد واکنش نشان داد و از آن به عنوان بزرگ ترین کابوسی یاد کرد که می توانست سال رویایی او با باشگاه قطری در لیگ ستارگان و لیگ قهرمانان را به تلخی بکشد.

 

یوسف العربی گفت:« مسلما آرزوی هر فوتبالیستی پوشیدن پیراهن کشورش در رقابت های جام جهانی است از همین رو من تمام تلاشم را انجام دادم که نظر هروه رنارد را جلب کنم اما در نهایت به تیم ملی دعوت نشدم تا شب کابوس واری را سپری کنم. واقعا دیدن بازی های جام جهانی از تلویزیون آن هم در شرایطی که می دانی حضورت می تواند به تیم ملی کمک کند، سخت و غیر قابل درک است».

 

1303473

دیدگاه‌ها