کد خبر : 1525131 | 30 اردیبهشت 1397 ساعت 11:33 | 39K بازدید | 0 دیدگاه

آرامش نابغه جویباری قبل از طوفان(عکس)

نابغه کشتی آزاد ایران خودش را برای کسب افتخارات جدید آماده می کند.

به گزارش "ورزش سه"، حسن یزدانی که در مسابقات انتخابی تیم ملی با وجود مصدومیت از ناحیه قفسه سینه شرکت کرد و به همین خاطر مورد تقدیر فدراسیون کشتی هم قرار گرفت، این روزها در اردوی تیم ملی با انگیزه بالایی به آماده سازی خود برای مسابقات پیش رو می پردازد.


نابغه جویباری بار دیگر با رفتن روی تشک در مسابقات انتخابی و شکست تمامی حریفانش نشان داد که در وزن ۸۶ کیلوگرم همچنان بدون رقیب است. البته یزدانی تصمیم گرفته بود هیچ کدام از حریفان داخلی خود را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست ندهد تا باعث تضعیف روحیه آنها نشود.


حسن یزدانی با وجود قهرمانی در المپیک و مسابقات جهانی هنوز جای خالی مدال طلای بازی های آسیایی را در کارنامه خود احساس می کند. او که قطعا گزینه نخست کادرفنی در هر ۲ رویداد یعنی بازی های آسیایی و مسابقات جهانی ۲۰۱۸ است؛ این روزها سخت مشغول آماده سازی خود زیر نظر رسول خادم است تا همچنان بی رقیب بودن خود در جهان را ثابت کند.


دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ همواره در تمرینات با چهره ای خندان و شاد شرکت می کند. البته به نظر می رسد این آرامش نابغه جویباری قبل از طوفانی است که او می خواهد در میادین آسیایی و جهانی به پا کند.


عکس ها: علیرضا اکبری

 

1303472

 

1303471

دیدگاه‌ها