کد خبر : 1525155 | 30 اردیبهشت 1397 ساعت 14:47 | 182.5K بازدید | 11 دیدگاه

وداع تلخ با جام جهانی؛ 

اسامی عجیب در فهرست انتظار تیم ملی!

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فهرست نهایی تیم ملی برای جام جهانی را اعلام کرد.

اسامی عجیب در فهرست انتظار تیم ملی! 

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش کارلوس کی روش اسامی 24 بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی در ترکیه اعلام کرد و در کمال تعجب نام چند بازیکن به چشم می خورد که انتظار کنار گذاشتن آنها از سوی اهالی ورزش وجود نداشت.


در فهرست جدید تیم ملی سیدجلال حسینی مدافع میانی پرسپولیس که یکی از نفرات اصلی ایران در جام جهانی 2014 بود، حضور ندارد و پرسپولیسی ها با این وصف تنها 2 نماینده در لیست نهایی کی روش دارند که وحید امیری و علیرضا بیرانوند خواهند بود.


علاوه بر سیدجلال حسینی، دو بازیکن استقلال یعنی وریا غفوری و سید حسین حسینی گلر آبی پوشان نیز حضور ندارند تا شاگردان شفر چهار سهمیه در جام جهانی را به خود اختصاص بدهند که شامل مجید حسینی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی و پژمان منتظری خواهند شد.


در نهایت کاوه رضایی بازیکن تیم شالروآ نیز آخرین خط خورده از فهرست کی روش است که در لیست انتظار حضور دارد و در صورت مصدومیت بازیکنان دعوت شده به اردو، سرمربی پرتغالی می تواند از لیست رزرو خود استفاده کند.


گفتنی است علاوه بر بازیکنانی که امروز از فهرست جام جهانی بازماندند، یک نفر نیز در روزهای آتی از فهرست کی روش کنار گذاشته خواهد شد.

دیدگاه‌ها