کد خبر : 1525159 | 30 اردیبهشت 1397 ساعت 14:53 | 45.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرگیجه زیدان پیش از فینال لیگ قهرمانان

به نظر می رسد که زیدان برای انتخاب یازده مرد اصلی خود برای بازی نهایی لیگ قهرمانان کار بسیار دشواری را پیش رو دارد.

سرگیجه زیدان پیش از فینال لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، تا همین چند ماه پیش زیدان برای انتخاب ترکیب اصلی خود کار آسانی پیش رو داشت. مصدومان متعدد و نیز افت فاحش دسته ای از بازیکنان باعث شده بود تا زیدان در مسابقات بزرگ، ترکیب ثابت یکسانی را به زمین بفرستد. حساب او روی تیم دوم نیز باعث حذف رئال از کوپا دل ری شد. جوانان تازه به خدمت گرفته شده رئال در این فصل به هیچ عنوان نتوانستند پاسخ اعتماد زیدان را بدهند.

 

 

1303390

 

 

حالا اما به فاصله 6 روز تا فینال لیگ قهرمانان، زیدان همه بازیکنانش را آماده و قبراق می بیند و مصدومی در مجموعه رئال مادرید وجود ندارد. به اینها درخشش و تحول گرت بیل و آسنسیو در هفته های اخیر را هم اضافه کنید تا متوجه شوید که زیزو چه کار دشواری برای انتخاب یازده بازیکن اصلی بازی با لیورپول پیش رو دارد.

 

به خصوص بازگشت بیل به روزهای اوج باعث شده تا اکنون تردیدهایی در مورد نیمکت نشین کردن او ایجاد شود. زیدان در مراحل حذفی لیگ قهرمانان بیشتر روی لوکاس، آسنسیو و ایسکو حساب کرده تا گرت بیل و حتی این بازیکن را در برخی بازی های بزرگ فصل نیز نیمکت نشین کرد اما شکی در این نیست که او در حال حاضر نمی تواند به سادگی ماه گذشته، بیل را از ترکیب اصلی خود خط بزند.

 

 

1303147

 

 

درون دروازه جایگاه ناواس قطعی است. در دفاع نیز مارسلو، راموس، واران و کارواخال بازی خواهند کرد. برای خط میانی نیز حضور کروس، کاسیمیرو و مودریچ قطعی است و به نظر می رسد که زیدان ایسکو را به عنوان ضلع چهارم خط میانی انتخاب کند. به جای او لوکاس، آسنسیو و بیل می توانند به میدان بروند. رونالدو و بنزما هم انتخاب های اول زیزو برای خط حمله خواهد بود.

زیدان همچنین می تواند از ترکیب گرت بیل و رونالدو در خط حمله استفاده کند و به این ترتیب بنزما روی نیمکت بنشیند.

 

ترکیب احتمالی رئال: ناواس، کارواخال، مارسلو، راموس، واران، کروس، کاسیمیرو، مودریچ، ایسکو، بنزما و رونالدو

 

ترکیب ریسکی زیدان برای فینال نیز می تواند اینچنین باشد: ناواس، کارواخال، مارسلو، راموس، واران، کروس، مودریچ، لوکاس، آسنسیو، بنزما و رونالدو

دیدگاه‌ها