کد خبر : 1525168 | 30 اردیبهشت 1397 ساعت 14:42 | 91.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیوس: غیبت سیدجلال حسینی باورکردنی نیست

اسطوره باشگاه پرسپولیس از غیبت سیدجلال حسینی ابراز تعجب کرد و امیدوار است او در اردوی بعدی تیم ملی حضور یابد.

پیوس: غیبت سیدجلال حسینی باورکردنی نیست

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات عجیب در لیست کارلوس کی‌روش برای حضور در جام جهانی و اردوی تدارکاتی مقابل ترکیه غیبت سیدجلال حسینی است. کاپیتان باتجربه پرسپولیس که طی سالیان اخیر یکی از نفرات اصلی تیم ملی در اردوها و بازی‌های این تیم محسوب می‌شد، در لیست نهایی جزو بازیکنانی که در استندبای قرار دارند، حضور دارد.


فرشاد پیوس در این رابطه گفت: فکر نمی‌کنم سرمربی تیم ملی، سید جلال حسینی را کنار بگذارد. من از نیت وی خبر ندارم ولی تلقی خودم این است که شاید خواسته است که به او استراحت بدهد. سید جلال حسینی قطعا از آن مهره‌هایی است که به کار تیم ملی می‌آید و در جام جهانی هم کارآیی خواهد داشت. توانمندی، هوش و تجربه او در این تیم جایگزین ندارد.


مهاجم باسابقه پرسپولیس از غیبت علیپور نیز به عنوان یکی از اتفاقات عجیب لیست تیم ملی یاد کرده و گفته: واقعا برای من قابل هضم نبود که بازیکنی مثل او در تیم ملی نباشد. شاید او قربانی عدم اعتماد سرمربی تیم ملی به لیگ ایران شده باشد، وگرنه علیپور حتی می‌توانست به نیمکت تیم ملی هم نزدیک شود و ای کاش او هم حضور داشت.


فرشاد پیوس در پایان ابراز امیدواری کرد این تیم با برطرف شدن مانع محرومیت نقل و انتقالاتی بتواند در فصل آتی نیز به روند موفقیت آمیز خود ادامه دهد: امیدوارم پنجره نقل و انتقالات باز شود و در هر حال به نظرم بازیکنانی که قراردادشان پایان یافته است باید بیایند و قرارداد ببندند به ویژه اگر مشکل ادامه پیدا کند. یک سری چیزها هست که جایگزین ندارد.

دیدگاه‌ها