کد خبر : 1525192 | 30 اردیبهشت 1397 ساعت 17:45 | 109.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازهم دوست دارم تیم ملی در جام جهانی بدرخشد

میناوند: سیدجلال گفته بود خط می خورد

خط خوردن سیدجلال حسینی از لیست تیم ملی برای حضور در جام جهانی ناگهان این بازیکن را در کانون اخبار ورزشی قرار داد.

میناوند: سیدجلال گفته بود خط می خورد

به گزارش" ورزش سه" کارلوس کی روش یک روز بعد از بازی ضعیف تیم ملی برابر تیم جوان ازبکستان لیست 24 نفره تیم ملی را برای حضور در اردوی تیم ملی برای جام جهانی اعلام کرد. لیستی که با شگفتی زیادی همراه بود و البته بزرگترین علامت سوال آن حذف نام سیدجلال حسینی از لیست تیم ملی ایران بود. حسینی که حتی در زمان کی روش بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بربازو بست یکی از مهمترین بازیکنان تیم ملی درمسیر صعود به جام جهانی بود اما بعد از آنکه درچند بازی تدارکاتی آخر به میدان نرفت عاقبت از لیست تیم ملی خط خورد.


مهردادمیناوند بازیکن سابق تیم ملی ایران در رابطه حذف نام سیدجلال حسینی برای حضور در جام جهانی گفت:«به نظرم لجاجت کی روش تبدیل به یک موضوع غیرقابل تحمل شده. چطور ممکن است که به خاطر لجبازی کردن و مسایل شخصی یک مربی در این حد دست به چنین کاری بزند. به نظرم او دیگر با این شرایط برای تیم ملی دل نخواهد سوزاند.»


هافبک سابق پرسپولیس همچنین گفت:« بگذارید یک چیز جالبی درباره خط خوردن سیدجلال از تیم ملی بگویم. بعد از بازی با الجزیره وقتی به سیدجلال زنگ زدم تبریک بگویم به او گفتم انشالله در جام جهانی بدرخشی. و اوبه من گفت شاید از تیم ملی خط خوردم. من واقعا انقدر این موضوع برایم غیرقابل باور بود که خنده م گرفت اما حالا می فهمم که او چه می گفت.الان هم هرچه به او زنگ می زنم تلفنش در دسترس نیست. » او افزود:« مطمئن هستم حتی استقلالی ها هم از این تصمیم ناراحت هستند. »


میناوند اضافه کرد:«متاسفانه فکر می کنم پشت پرده ای وجود دارد اما مردم خداراشکر اینروزها خیلی بهتر تصمیم می گیرند. من خودم تا یکسال پیش حامی کی روش بودم ، مثل خیلی دیگر از مردم من هم امروز دیگر همه چیز را فهمیده ام. نیامدن مردم به استادیوم در این یکسال اخیر بهترین دلیل بر رفتار نادرست کی روش است.»


او درباره مسایل پشت پرده ای که از آن حرف می زند گفت:« علی کریمی در نود خیلی چیزها را روشن کرد. کی روش اتفاق های خیلی خوبی برای فوتبال ایران رقم زده ، تیم ملی را در اوج ناآمادگی تحویل گرفت و تیمی با ساختار دفاعی خوبی درست کرده اما به نظرم اتفاقاتی که در ماه های اخیر افتاد وجهه دیگری از او را نشان داد.» بازیکن سابق تیم ملی درباره بازی روز گذشته گفت:« همه دیدند که با تیم امید ازبکستان بازی کردیم و حرفی هم برای گفتن نداشتیم. تیم ملی در بازی دیروز واقعا بازی بدی ارائه کرد و این در حالی است که کی روش همواره به هر دلیلی باشگاه ها را زیر سوال می برد.بردن این تیم ازبکستان چقدر آماده سازی نیاز داشت.»


او درباره عکس هایی که از کی روش منتشر شده و او را بعد از بازی با ازبکستان بسیار ناراحت نشان می دهد گفت:«این محصول کار خود او است. من یک سوال خیلی مهم دارم ، اگر انقدر شرایط بد است چرا کی روش مانده است؟ آیا به این معنا نیست که هیچ جای دنیا او نمی تواند کارهایی که اینجا می کند انجام بدهد و هیچکس هم چنین پولی به او نخواهد داد. »


میناوند در این ارتباط که آیا کی روش بعد از جام جهانی خواهد رفت یا نه گفت:« به نظرم باید برود و ما هم پشت سرش آب نریزیم.  من مدتها طرفدارش بودم و الان هم در اوج ناراحتی م می گویم کارهای خوبی انجام داده است. درواقع کی روش مقصر نیست و آدم های بالاسر او مقصرند.  او دفعه قبل که با کفاشیان به مشکل خورد به سراغ وزیر رفت و حالا هم که صحبت از نقش شخص رئیس جمهور است.»


او درباره نتایج تیم ملی در جام جهانی هم گفت:« این اتفاقاتی که می افتد و این لجبازی ها روی بازی تیم هم تاثیرمی گذارد. او حرمت کاپیتان تیم ملی را برای اینکه با برانکو رابطه خوبی دارد را نگه نداشت با اینحال ما پرچم کشورمان را دوست داریم و دوست داریم تیم ملی کشورمان در جام جهانی بدرخشد. حالا با کی روش یا بدون کی روش.»

دیدگاه‌ها