کد خبر : 1525194 | 30 اردیبهشت 1397 ساعت 16:58 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

همین روند را ادامه می‌دهم؛

تیموری: رتبه پنجم برای پارس جنوبی عالی بود

مدافع چپ تیم پارس جنوبی جم ابراز امیدواری کرد روند خوب خود را در فصل های آینده هم ادامه دهد.

تیموری: رتبه پنجم برای پارس جنوبی عالی بود

میثم تیموری مدافع چپ تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص اولین فصل حضور پارس جنوبی جم در رقابت های لیگ برتر گفت: فصل خیلی خوبی بود.البته در نیم فصل دوم مشکلات مالی زیادی داشتیم که امیدوارم هر چه زودتر حل شود.


وی در مورد کسب رتبه پنجمی پارس گفت: نیم فصل اول ما صدر جدول بودیم و تیم بسیار خوبی داشتیم ولی یک سری مشکلات به وجود آمد که نتوانستم همین شرایط را ادامه دهیم ولی کسب رتبه پنجمی برای ما عالی بود.


تیموری در مورد عملکرد خود و اینکه در طول فصل یکی از بازیکنان اصلی و مهم تیم بود، بیان کرد: همه بچه های ما ستاره بودند و به نظرم عملکرد خیلی خوبی داشتم و فکر می کردم این اتفاق بیافتد، چون هدفم بالاتر از این چیزها است و دوست دارم در فوتبال اروپا بازی کنم و امیدوارم همین اتفاق بیافتد. فصل بسیار خوبی برای من بود و چند تا بازی آخر مصدومیتی جزئی داشتم ولی الان خوبم و تمریناتم را در دو جلسه دنبال می کنم.


مدافع 26 ساله پارس جنوبی جم در پاسخ به این سوال که آیا می تواند عملکرد خود را به همین شکل ادامه دهد، تاکید کرد: بله می توانم همین روند را ادامه دهم. به خودم اطمینان دارم. حتی می توانم بهتر از فصل قبل شوم، چون تجربه ام بیشتر شده و اولین سال لیگ برترم را تجربه کردم. امیدوارم همین روند را ادامه دهم و تیم به ملی برسم و به هدفم که رفتن به اروپا است هم.

دیدگاه‌ها