کد خبر : 1525209 | 30 اردیبهشت 1397 ساعت 18:25 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلانی: این تیم با هر لیستی تیم ایران است

پیشکسوت پرسپولیس می گوید که تیم ملی باید در جام جهانی نتیجه بگیرد.

کلانی: این تیم با هر لیستی تیم ایران است

به گزارش "ورزش سه"، حسین کلانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در حاشیه مراسم رونمایی از موسیقی تیم ملی گفت: با تدارکاتی که شده، پیگیری که انجام گرفته و کمک فدراسیون، ما بایددر جام‌جهانی نتیجه بگیریم. به هر حال ما مربی ای داریم که جهانی و مدرس خوبی است و به هر حال تحولی در فوتبال ایران پدید آورده است. پیش‌بینی نمی توانیم بکنیم چون در ورزش با سر و بدن روبه‌رو هستیم و ممکن است در آخرین لحظه یک بازیکن یا بهترین بازیکن موقعی که از پله بالا می روند ناخودآگاه پایش پیچ بخورد. امیدوارم  با تدارکی که فدراسیون داشته بهترین نتیجه را در جام‌جهانی کسب کنیم.


وی درباره لیست تیم ملی خاطر نشان کرد: من چون در تمرینات آخر تیم‌ملی نبودم و اطلاع دقیقی از وضعیت بازیکنان نداشتم نمی توانم قضاوت کنم. بسیار متاسف شدم که وریا غفوری و همچنین سیدجلال حسینی که بهترین دفاع‌های ایران بودند در لیست تیم‌ملی حضور نداشتند علی‌الخصوص به عنوان یک پرسپولیسی از نبود سیدجلال ناراحت شدم. اگرچه من نمی‌توانم قضاوت کنم که دلیل این امر چه بوده و فقط می‌توانم بگویم که متاسفم که این بازیکن در لیست تیم‌ملی نیستند.


کلانی افزود: من به خاطر فوت مادر دکتر زادمهر نتوانستم بازی شب گذشته ایران را ببینم و از همین اکنون نمی‌توانم قضاوت کنم و بگویم علت خط خوردن و نبود نام این بازیکنان چه بوده است. به هر حال کار غلطی بود که ایشان در این زمان این اسامی را اعلام کردند، باید ایشان بیشتر بررسی می‌کردند و بعد تصمیم نهایی را می‌گرفتند.


بازیکن پیشین تیم ملی ایران در خاتمه افزود: تیم‌ملی برای مردم است و در هر شکلی این تیم از آن مردم است. نهایتا هر شخصی در این لیست‌ها جابجا هم شوند باز هم این تیم‌ملی کشورمان است و ما با علاقمندی و آرزوی موفقیت این تیم را بدرقه می‌کنیم.

دیدگاه‌ها