کد خبر : 1525219 | 30 اردیبهشت 1397 ساعت 18:44 | 148.4K بازدید | 0 دیدگاه

نمی‌توان به مربی تیم ملی ایراد گرفت

رضایی: لیست کی‌روش تغییر می‌کند

مدافع تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 معتقد است لیست تیم ملی برای جام جهانی با آنچه امروز کی روش اعلام کرده متفاوت خواهد بود.

رضایی: لیست کی‌روش تغییر می‌کند

به گزارش" ورزش سه" کارلوس کی روش برای دو بازی دوستانه تیم ملی برابر ترکیه و یونان نام 24 بازیکن را اعلام کرد که در این میان خط خوردن بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی ، وریا غفوری و کاوه رضایی جالب توجه بود و ابعاد رسانه ای زیادی پیدا کرد. رحمان رضایی مدافع سابق تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی 2006 گفت:« به نظرم لیست تیم ملی و انتخاب بازیکنان یک امر کاملا سلیقه ای است. هیچکس هم نمی تواند بگوید چرا این دعوت شد و چرا آن دعوت نشد.» او افزود:« مربی متناسب با برنامه هایی که دارد لیست خودش را انتخاب می کند و مهم نیست که این لیست با سلیقه من مطابق باشد.»


رضایی در ادامه همچنین گفت:« ببینید به نظر من مردم و رسانه ها نباید زیادی حرص و جوش بخورند چرا که من انتهای این ماجرا را چیز دیگری می بینم.»


او درباره لیست تیم ملی گفت:« هر ارنج و هر لیستی می تواند امیدواری و ناامیدی های خودش را داشته باشد. در گروه ما تیم های قدرتمندی هستند از طرف دیگر اختلاف سطح میان بازیکنان ایرانی خیلی زیاد نیست. با این وجود من فکر می کنم که این لیست تغییر خواهد کرد چرا که معتقدم مربی مثل کی روش برای خبرسازی و جلب توجه به تیم ملی از مهارت هایش استفاده می کند. به نظرم این هم یکی از حربه های کی روش بوده و لیست تیم ملی همانطور که گفتم تغییر خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها