کد خبر : 1525239 | 30 اردیبهشت 1397 ساعت 19:23 | 41.8K بازدید | 0 دیدگاه

مایکل اوون:

فکر نمی کردم زیدان مربی بزرگی شود

مایکل اوون، ستاره سابق فوتبال انگلیس به تمجید از عملکرد زین الدین زیدان پرداخت.

فکر نمی کردم زیدان مربی بزرگی شود

به گزارش "ورزش سه"، اوون که در مقطع کوتاهی در اوایل هزاره جدید با زیدان در ترکیب رئال مادرید همبازی بود، مدعی شد هرگز در آن مقطع فکر نمی کرد ستاره فرانسوی روزی وارد جرگه مربیان شود.

 

1171893

 

مایکل اوون گفت: "باید اعتراف کنم هرگز فکر نمی کردم زین الدین زیدان روزی سرمربی شود. او معمولا شخصیت آرامی در رختکن داشت و در حال ارزیابی شرایط بود اما من تصور نمی کردم او قصد حضور در عرصه مربیگری را داشته باشد. اما آنچه که او طی این سالها به دست آورده برای هر کسی وحشتناک است؛ 2 عنوان لیگ قهرمانان، یک لیگ و 2 جام باشگاه های جهان.

 

اما حتی بعد از فتح متوالی 2 لیگ قهرمانان و در مسیر سومی قرار گرفتن نیز صحبت هایی در خصوص اخراج زیدان شده است. اگرچه بازیکنان خوبی در ترکیب رئال مادرید حضور دارند، اما زیدان آنها را به یک تیم بزرگ تبدیل کرده است.

 

زیدان به عنوان یک سرمربی جوان در باشگاهی سیاسی که دو وجه متفاوت داشته و شما به عنوان سرمربی باید هر 2 را راضی نگه دارید وگرنه اخراج می شوید، موفق به انجام چنین کاری شده است. در رئال مادرید مسئولیت بیش از هر تیم دیگری در جهان است و زیدان بدون هیچ تجربه ای در امر مربیگری این موفقیت ها را به دست آورد."

دیدگاه‌ها