کد خبر : 1525253 | 30 اردیبهشت 1397 ساعت 20:03 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

راموس: این عصر به نام رئال مادرید خواهد شد

سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی رئال مادرید مدعی شد این تیم مسیر دشواری برای رسیدن به فینال طی کرده است.

راموس: این عصر به نام رئال مادرید خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، شنبه هفته بعد 2 تیم رئال مادرید و لیورپول در کیف به مصاف هم خواهند رفت و راموس معتقد است در صورت قهرمانی، این عصر به نام رئال مادرید برای همیشه ثبت خواهد شد.

 

سرخیو راموس گفت: "ما در سالهای اخیر چند بار در فینال لیگ قهرمانان بازی کرده ایم و می دانیم حضور در چنین رقابتی مستلزم چه فاکتورهایی است. پیروزی در یک لیگ قهرمانان دیگر رویا و جاه طلبی من است، اما من نمی دانم که چه احساسی بعد از این اتفاق خواهم داشت.

 

1296564

 

فوتبال به سرعت حرکت می کند و شما به اندازه کافی زمان برای لذت بردن از هر لحظه خود ندارید. ما همیشه قلب و روح خود را در هر مسابقه ای که به میدان می رویم قرار داده و می دانیم که رسیدن به فینال لیگ قهرمانان یک پاداش بزرگ دیگر برای ما بوده و امیدوارم از آن استفاده کنیم زیرا قهرمانی مجدد در لیگ قهرمانان تنها به معنای کسب یک جام نیست و نشان می دهد رئال مادرید عصری را در فوتبال به نام خود ساخته است.

 

زمانی که داور در سوت خود می نوازد شما زمان بیشتری برای فکر کردن به زندگی تنهای خود به عنوان یک فوتبالیست دارید. سفرهایی زیاد و اقامت های طولانی در هتل در انتظار شماست و یک بازیکن مدتی طولانی از خانواده اش دور خواهد بود. در این لحظات سختی و فداکاری هایی که برای رسیدن به لحظات خاص به عنوان یک فوتبالیست داشته اید در ذهن شما تداعی می شود.

 

من افتخار می کنم که کاپیتان رئال مادرید بوده و چنین تجربیاتی داشته ام زیرا این اتفاقات به من کمک کرد تا بهترین خودم باشم.

 

در مراحل حذفی کار ما دشوار بود و فراموش نکید رئال مادرید موفق به حذف مدعیانی چون پاری سن ژرمن، یوونتوس و بایرن مونیخ شد اما به هر حال از لحاظ فاکتورهای کلی و ذهنی می دانیم که فینال دشواری پیش روی ماست."

دیدگاه‌ها