کد خبر : 1525261 | 30 اردیبهشت 1397 ساعت 20:25 | 59.3K بازدید | 0 دیدگاه

سورپرایز گروه موسیقی برای سرمربی تیم ملی

ارکسترسمفونیک نواخت، کی‌روش خواند!

نیمه دوم مراسم بدرقه ملی پوشان در اختیار ارکسترسمفونیک ملی و تهران قرار گرفت تا به اجرای آهنگ های ساخته شده برای ملی پوشان بپردازند.

به گزارش “ورزش سه”، با توافق بنیاد رودکی و فدراسیون فوتبال قرار بر این شد تا سرود رسمی تیم ملی برای جام جهانی توسط تلفیقی از ارکسترسمفونیک تهران و ملی و آواز سالار عقیلی به اجرا دربیاید و این اتفاق در نیمه دوم مراسم بدرقه تیم ملی افتاد و هنرمندان به اجرای ترانه و آهنگ های مورد نظر پرداختند.

 

دو آهنگ بدون کلام در این قسمت توسط شهرداد روحانی رهبری شد و ارکستر حاضر روی سن نیز به اجرای آن پرداختند. موسیقی با کلام تیم ملی نیز به رهبری فریدون شهبازیان و آواز سالار عقیلی به اجرا درآمد. در این قسمت دو آهنگ با آواز سالار عقیلی و مختص تیم ملی در جام جهانی به اجرا درآمد.

 

اما نکته جالب این مراسم در قسمت اجرای آهنگ های تیم ملی سورپرایزی بود که شهرداد روحانی نوید آن را داد و آهنگی از سرزمین کارلوس کی روش با تنظیم جدید به اجرا درآمد تا به این مرد پرتغالی تقدیم شود. در این قسمت روحانی به رهبری مجدد ارکستر پرداخت و آهنگی را به اجرا درآورد که گویا برای سرمربی تیم ملی نوستالژیک بود چرا که وی با هیجان و البته اشتیاق زیاد موزیک در حال اجرا را گوش داد و ترانه ای را روی این آهنگ زیر لب زمزمه می‌کرد. در نمای نزدیک آوازخوانی و خوشنودی کی‌روش کاملا مشخص بود و او پس از پایان قطعه  از جای خود برخواست با دست دادن به روحانی تشکر ویژه ای از او بابت این سورپرایز کرد.

 

 

 

 

عکس ها از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها