کد خبر : 1525333 | 31 اردیبهشت 1397 ساعت 10:13 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

ایکاردی: شاید فصل بعد در اینتر نباشم

مائورو ایکاردی، مهاجم اینترمیلان در مورد آینده اش تاکید کرد که هنوز تکلیفش مشخص نیست و کاری که برای اینتر بهتر باشد را انجام می‌دهد.

ایکاردی: شاید فصل بعد در اینتر نباشم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اسپالتی تا دقیقه 78 از لاتزیو ، 2-1 عقب بودند و چمپیونزلیگ فصل آینده را از دست رفته می‌دانستند. با این حال، دو گل در فاصله زمانی کوتاه که یکی از آنها توسط ایکاردی و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، پیروزی را برای اینتر رقم زد تا شاگردان اسپالتی فصل آینده در چمپیونزلیگ حضور داشته باشند. با این حال پس از بازی، ایکاردی تاکید کرد که تکلیف آینده اش مشخص نیست.

 

 

1303756

 

 

او گفت:" لاتزیو عالی بازی کرد ولی ما قدرت و انگیزه خودمان را نشان دادیم و نتیجه را برگرداندیم. عالی بود. تا خط پایان جنگیدیم. تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد، بازی خوبی انجام ندادیم ولی قدرت خودمان را نشان دادیم. این پیروزی را به هواداران تقدیم می‌کنم زیرا همه به هدفمان باور داشتیم، از بازیکنان تا کادر فنی و تدارکاتی ها. این پاداش سخت کوشی ما است زیرا شایسته اش بودیم."

 

دی فرای، مدافع لاتزیو که فصل آینده در اینتر خواهد بود، روی ایکاردی خطا کرد و پنالتی داد. برخی معتقدند که این اتفاق از عمد بود و ایکاردی گفت:" به نظرم این تقدیر بود. همه بازیکنان حرفه ای هستند، فکر نمی‌کنم او از عمد روی من خطا کرد. او سعی کرد من را از گلزنی منصرف کند. سعی می‌کنیم پیشرفت کنیم زیرا یک تیم مثل اینتر نمی‌تواند انقدر بی ثبات باشد. این اولین چیزی است که باید با آن روبرو شویم. شروع خوبی داشتیم ولی ناگهان لغزش کردیم."

 

ایکاردی درباره اینکه فصل آینده با اینتر خواهد بود یا نه گفت:" باید در این رابطه با باشگاه صحبت کنیم و ببینیم بهترین تصمیم برای باشگاه چه خواهد بود. هدف ما چمپیونزلیگ بود، به ان رسیدیم و حالا باید از اینجا حرکت کنیم. در نقل و انتقالات گزینه های زیادی خواهیم داشت و سعی می‌کنیم بهتر از سال قبل کار کنیم."

دیدگاه‌ها