کد خبر : 1525340 | 31 اردیبهشت 1397 ساعت 10:32 | 42.4K بازدید | 0 دیدگاه

هو شدن گریزمان در آخرین بازی فصل برای اتلتیکو

آنتوان گریزمان، مهاجم اتلتیکومادرید روز گذشته در دیدار پایانی فصل برای اتلتیکو، از سوی هواداران اتلتی هو شد و واکنش بسیار منفی دریافت کرد.

هو شدن گریزمان در آخرین بازی فصل برای اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، گریزمان در دیدار فینال لیگ اروپا موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند و قهرمانی را برای شاگردان سیمئونه رقم بزند. با این حال، شایعه انتقال او به بارسلونا بیش از پیش شنیده می‌شود و برخی معقتدند که حضور او در بارسا تقریبا قطعی است.

 

 

1302761

 

 

موضوعی که می‌توان با قطعیت راجع به آن صحبت کرد این است که او هنوز تصمیمی در مورد آینده اش اخذ نکرده و مشخص نیست فصل آینده در کدام تیم خواهد بود. او که شب گذشته در تساوی 2-2 اتلتیکو مقابل ایبار به میدان رفت، از سوی هواداران واکنش بسیار منفی دریافت کرد و هو شد.

 

گابی و فرناندو تورس به سوی هواداران رفتند و از آنها خواستند که چنین واکنشی در قبال گریزمان نداشته باشند ولی صحبت‌های آنها نیز فایده ای نداشت تا اینکه دیگو گودین از روی نیمکت به قسمت جنوبی واندا متروپولیتانو رفت و از هواداران خواست هو کردن گریزمان را متوقف کنند. در این لحظه بود که هواداران نیز انتقاد از گریزمان را کنار گذاشتند و برخی از آنها نیز تشویق مهاجم فرانسوی را آغاز کردند.

دیدگاه‌ها