کد خبر : 1525347 | 31 اردیبهشت 1397 ساعت 10:35 | 121.3K بازدید | 1 دیدگاه

طغیان امیدهای مشترک برانکو و کرانچار بعد از محرومیت

می‌خواهیم در پرسپولیس بازی کنیم

تصور کنید پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته بماند و سه چهار نفر از بازیکنانی که هنوز قراردادشان را تمدید نکرده‌اند از این تیم جدا شوند.

می‌خواهیم در پرسپولیس بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی با در نظر گرفتن جدایی صادق محرمی از حالا به بعد رفتن هر یک از بازیکنان می‌تواند شرایط فنی پرسپولیس را تحت تاثیر قرار دهد و کار برانکو را سخت کند اما این وسط یک خوشبینی و امیدواری پنهان وجود دارد و آن رویکرد به جوان‌هایی است که یک فصل تمام و حتی برخی‌شان بیشتر با پرسپولیس و برانکو بودند و حالا می‌توانند به کار او بیایند. جوان‌هایی مثل ابوالفضل درویش‌وند، سعید حسین‌پور، احسان حسینی، احمد بهاروندی، محمد‌امین اسدی، شاهین عباسیان و حمیدرضا طاهرخانی که 4 نفرشان به اردوی تیم امید ایران دعوت شدند و حالا شانس رفتن به بازی‌های آسیایی و کسب تجربه‌های بین‌المللی را هم دارند.


عباسیان: به نیت بازی کردن آمده‌ام


شاهین عباسیان متولد 1376 سرپل ذهاب است که اتفاقا سه نفر از خویشاوندانش را در زلزله سال گذشته از دست داد. عباسیان که سابقه بازی در تیم جوانان ایران زیر نظر امیرحسین پیروانی را دارد با سر و صدای زیادی از فولاد به پرسپولیس آمد: وقتی سال آخر تیم جوانان بودم عمل جراحی داشتم و بعد که از بازی‌ها برگشتم فولادی‌ها شکایت کردند که با من قرارداد داشته‌اند اما قراردادم تمام شده بود و مشکلی برای حضور در پرسپولیس نداشتم.


عباسیان که برای تیم امید پرسپولیس در پست دفاع راست بازی کرد می‌تواند یک خط جلوتر هم بازی کند و حالا برای حضور در اردوی بعدی تیم امید ایران امیدوار است: فکر می‌کنم در بازی‌های دوستانه درون اردویی خوب کار کردم و شاید در اردوی بعدی هم باشم. فکر می‌کنم 8 نفر از این اردو در اردوی بعدی باشند‌.


عباسیان که فصل بعد دیگر نمی‌تواند برای تیم امید پرسپولیس بازی کند در لیگ هفدهم حتی یک بار هم به فهرست 18 نفره راه نیافت و تنها در بازی آخر فصل شانزدهم مقابل مشکی‌پوشان روی نیمکت پرسپولیس نشست اما شاید با جدایی محرمی و بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات شانس به او رو کند: شرایط در پرسپولیس سخت است. می‌بینید که چه بازیکنان بزرگی در این تیم بازی می‌کنند‌. من به این نیت آمدم که بازی کنم و امیدوارم فصل بعد نظر برانکو را جلب کنم.

 


حسینی: کاش دو دقیقه بازی می‌کردم


احسان حسینی متولد مهرماه سال 1377 در تهران است و در دفاع میانی بازی می‌کند. او که فصل اخیر در بازی‌های زیادی روی نیمکت پرسپولیس نشست و حتی در شهرآورد رفت هم جزو نیمکت‌نشینان بود درباره اردوی تیم امید و شانسش برای بقا در اردو می‌گوید: تمرین‌ها خوب و منظم بود. هنوز چیزی مشخص نیست اما من همه تلاشم را می‌کنم.


حسینی درباره شباهت‌های کار برانکو با کرانچار می‌گوید: تقریبا شبیه هم بودند. در واقع نوع رفتار و تمرین‌ها تقریبا شبیه هم بود و چیزی که ایشان از بازیکن می‌خواستند تقریبا همان چیزی است که آقای برانکو می‌خواهند.


حسینی که حتی در لیگ قهرمانان هم تجربه نیمکت‌نشینی پرسپولیس را داشته درباره شانسش برای بازی در صورت بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی می‌گوید: می‌تواند این مورد باشد اما همه چیز به نظر آقای برانکو بسته است. از طرفی اگر بازیکنان‌مان بمانند ما تیم خیلی خوبی داریم.


اگر پنجره بسته بماند شاید حسینی را کنار هم‌نامش که کاپیتان تیم است و تقریبا دو برابر او سن دارد ببینیم:هر چیزی امکان دارد‌. قطعا من هم امیدوارم و می‌جنگم. آدم باید تلاش کند و ناامید نشود.


اما این همه نیمکت نشینی و تمرین بدون حتی یک دقیقه بازی در فصل می‌تواند هر بازیکنی را ناامید کند: ناامید که نه اما یک جاهایی یک مقدار ناراحت شدم چون می‌خواستم بازی کنم و جو برایم عادی‌تر شود‌. البته وظیفه من تمرین کردن است و شاید انتظارم بالا باشد اما دوست داشتم حداقل دو دقیقه بازی کنم که نشد. با این حال من همچنان دنبال پیشرفتم و اگر آقای برانکو دوست داشته باشد فصل بعد می‌توانم بازی کنم.

 

1303769


درویش‌وند: جدایی‌ام خیانت است  


ابوالفضل درویش‌وند که مثل بیرانوند اصالت لک دارد دو سال تمام هر روز فاصله فردیس کرج تا محل تمرین سرخ‌ها را طی کرده تا با تیمش باشد. او که بازی‌های بسیاری روی نیمکت پرسپولیس نشسته هنوز نتوانسته برای این تیم به میدان برود: قسمت نشد بازی کنم اما برای تیم امیدمان 25 بازی انجام دادم و بهترین بازیکن شدم. سه چهار تا پاس گل هم دادم.


درویش‌وند می‌گوید بی‌صبرانه منتظر است تا فصل بعد برای پرسپولیس بازی کند اما با ماندن بیرانوند و رادوشوویچ شانس او همچنان بسیار پایین است: باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. من از جدایی حرف نمی‌زنم چون برای بازیکن جوان خوب نیست. اما از آنجایی که باشگاه از نقل و انتقالات محروم است جدایی من خیانت به پرسپولیس است. درست است گلر سوم هستم و شاید هیچ وقت بازی نکنم اما در تمرین حضور دارم و می‌توانم به تیمم کمک کنم.


درویش‌وند که مدت‌ها با رادوشوویچ هم اتاقی بوده زبان انگلیسی را خیلی خوب از او یاد گرفته و با بیرانوند هم رابطه خیلی خوبی دارد: بیرانوند می‌گوید هر وقت تو را می‌بینم یاد دستکش می‌افتم. او همه ایرادهایم را در تمرین می‌گوید و کمکم می‌کند.


گلر جوان پرسپولیس که دیگر نمی‌تواند در تیم امید باشگاه بازی کند، هم می‌تواند در بازی‌های آسیایی شرکت کند هم در رقابت‌های مقدماتی المپیک و البته المپیک: 40 تا بازیکن در اردوی تیم امید بودیم که 6 تا گلر بودند و رقابت نزدیکی داشتیم‌. باید از ایگور پانادیچ تشکر کنم که من را به آن سطح رساند که دوباره به تیم ملی دعوت شوم. من در تیم جوانان ایران هم سه مقطع حضور داشتم یعنی تا پای جام جهانی. از آقای کرانچار هم باید تشکر کنم که خیلی از بازیکنان را از رقابت‌های امیدهای تهران دعوت کردند و ان شاء‌ا... یک تیم امید خیلی خوب خواهیم داشت.

 

1206545


اسدی: فصل بعد احتمالا بازی می‌کنم


محمد امین اسدی که زمانی به خاطر مدل موهایش در پرسپولیس به فلینی معروف شده بود متولد سال 1377 تهران است. اسدی که در پست مهاجم می‌تواند جانشین خوبی برای منشا و طارمی باشد از تمرین‌های تیم امید می‌گوید: به نظرم سطحش زیاد بالا نبود و آنطور نبود که فشار زیادی روی بچه‌ها باشد‌. کلا مربیان کروات خوب هستند. کرانچار هم مثل برانکو مربی خوبی است و می‌تواند به تیم امید کمک کند.


اسدی که حدود 7-6 باز‌ی روی نیمکت پرسپولیس نشست امیدوار است در فصل آینده برای این تیم به میدان برود: چند بار به بازی کردن نزدیک شدم اما نشد، با این حال به احتمال قوی فصل بعد بازی می‌کنم. فکر می‌کنم شانس جوان‌ها برای فصل بعد بیشتر باشد‌. هر چه خدا بخواهد و اگر خیر باشد این اتفاق می‌افتد. برانکو در صحبت‌هایی که با ما داشت از عملکردمان راضی بود و خودش می‌گفت فکر نمی‌کرد اینقدر پیشرفت داشته باشید.

 

دیدگاه‌ها