کد خبر : 1525404 | 31 اردیبهشت 1397 ساعت 14:24 | 78.8K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی هیچ چیز از بیرانوند و مظاهری کم نداشت

نامداری: کی‌روش رحمتی را در رودربایستی دعوت نکرد

مربی دروازه بان های استقلال می گوید حسینی از دروازه بان های ذوب آهن و پرسپولیس هیچ چیز کم نداشت.

نامداری: کی‌روش رحمتی را در رودربایستی دعوت نکرد

اشکان نامداری در گفت و گو با "ورزش سه" صحبت های جذابی در مورد حذف سیدحسین حسینی از لیست تیم ملی انجام داد که در ادامه آن را می خوانید:

 


به نظر شما حق حسینی بود که به جام جهانی برود؟


من قبلا از این که حسینی به تیم ملی دعوت شود  گفتم به جام جهانی می رود و بازی می کند. من مطمئن بودم تازه شروع بازی هایش در تیم ملی است و واقعا از تصمیم خط خوردن او تعجب کردم.

 


ولی به هرحال به جز عابدزاده، حسینی آخرین دروازه بانی بود که به تیم ملی دعوت شد و این شاید در تصمیم کی روش موثر باشد.


خیلی مهم نیست چندمین گلر باشد ولی او رکورد ماندگاری به جای گذاشت و توانست بازی های خوبی انجام بدهد. من اعتقاد دارم حسینی خط نخورده است و حداقل از بین 4 نفری که خط خورده اند 3 نفر دوباره به تیم ملی بر می گردند.

 


فکر می کنید حسینی جای کدام دروازه بان به تیم ملی دعوت می شود؟


حسینی از بیرانوند و مظاهری هیچ چیز کم ندارد و تازه در آیتم هایی از آنها بهتر است. بازی های عابدزاده را ندیده ام ولی انتخاب کی روش برایم عجیب است و سوال هایی را مطرح می کند که دوست دارم جواب آنها را بدانم.

 


ولی کی روش گفته نیمکت نشینی حسینی دلیل حذفش از لیست تیم ملی بوده است.


اصلا دلیل نمی شود. مطمئن باشید آقای شفر براساس تفکر و تجربه ای که دارد تصمیم گرفت در این 4 بازی مهدی رحمتی بازی کند و دیدید که ما در هر 4 مسابقه هم موفق بودیم. آقای کی روش چه زمانی به بازی ها نگاه کرده است که حالا بخواهد این کار را انجام بدهد؟ دژاگه چطور دعوت می شود و آیا تیم دارد؟ عابدزاده چند بازی بیشتر از حسینی کرده است؟ رامین رضاییان زمانی که تیم نداشت بازیکن فیکس تیم ملی بود و من فکر می کنم این صحبت ها در حد بهانه است.

 


قبول ندارید دروازه بانی که بازی نمی کند از آمادگی دور می شود؟


از شریط بازی کسی دور می شود که 6 ماه مصدوم است. حسینی در این فصل 25 بازی برای ما انجام داده است آنهم در شرایطی که دروازه بان دیگر ما مهدی رحمتی است. گلر ذخیره پرسپولیس و ذوب آهن کیست؟ کی روش در رودربایستی گیر کرده بود که رحمتی را دعوت نکرد وگرنه رحمتی هم می توانست در جام جهانی حضور داشته باشد. وقتی حسینی 25 بازی با وجود رحمتی انجام می دهد به نظر شما کار کوچکی کرده است؟ شفر فکر نمی کرد با 4 بازی نیمکت نشینی حسینی از تیم ملی خط بخورد و این تصمیم واقعا عجیب است.

 


قبول دارید پست های اینستاگرامی حسینی در حذف او از تیم ملی موثر بود؟


اگر از من می پرسید می گویم تصمیم آقای شفر به اشتباه های لحظه ای یک بازیکن ربطی نداشت و مهم برای او پیروزی استقلال و نتیجه است. من فکر می کنم حتی اگر آن پست اینستاگرامی هم نبود مهدی رحمتی این 4 بازی را در درون دروازه استقلال قرار می گرفت.

دیدگاه‌ها