کد خبر : 1525414 | 31 اردیبهشت 1397 ساعت 15:51 | 71.6K بازدید | 0 دیدگاه

سیدجلال باید به جام جهانی می رفت چون 4 سال زحمت کشیده بود

طاهری: وریا فراموش می‌کند و با قدرت بر می‌گردد

مربی تیم فوتبال استقلال می گوید هیچ مربی بازیکن خوبش را کنار نمی گذارد اما حداقل حق وریا غفوری شرکت در جام جهانی بوده است.

طاهری: وریا فراموش می‌کند و با قدرت بر می‌گردد

بیژن طاهری در این باره به "ورزش سه" گفت: هیچ مربی نمی خواهد بازیکن خوبش را کنار بگذارد و وریا در دفاع راست 6 گل در لیگ زده یک گل هم در لیگ قهرمانان زده و کمترین حقش بازی در جام جهانی بود.


او در مورد این که کی روش گفته وریا غفوری را به دلیل تغییر پستش در استقلال خط زده است گفت: تیم استقلال را آقای شفر ارنج می کند و نه کی روش و هر مربی دنبال موفقیت خودش است. به هرحال هر مربی دوست دارد تیم خودش موفق شد ولی بازیکنی که در 2 پست موفق است چرا نباید بازی کند؟ در حق وریا اجحاف شد ولی به هرحال فوتبال است و باید به سرمربی تیم ملی هم حق بدهیم.


مربی اسقلال در مورد اینکه آیا غفوری می تواند دوباره روحیه خود را به دست بیاورد هم گفت: فوتبال حسنش به این است که اتفاق های آن زود فراموش می شود. وریا غفوری 4 سال زحمت کشید این افتخار نصیبش شود ولی این فوتبال مثل اتفاق هایی که در آن می افتد تمام می شود و فراموش می شود. وریا قوی تر می گردد و مطمئن باشید او بهتر از گذشته بر می گردد.

 

طاهری در پایان گفت: سیدجلال هم حقش بود در تیم ملی باشد و من برای او هم ناراحت هستم. معمولا بازیکنی که 4 سال در تیم ملی بوده باید به عنوان بازیکن با تجربه می رفت مخصوصا این که او آخرین جام جهانی اش بود و بازیکنان جوان تر هنوز فرصت حضور در این رقابت را دارند. البته نظر، نظر سرمربی است و از قدیم هم همه به لیست تیم ملی انتقاد می کردند. اگر وریا هم بود شاید الان در مورد بازیکن دیگر بحث می کردیم.

دیدگاه‌ها