کد خبر : 1525423 | 31 اردیبهشت 1397 ساعت 16:41 | 58.1K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان کی روش چقدر می ارزند؟

ایران ارزشمندتر از عربستان، ارزان تر از هم گروهی ها

با ارزش 40 میلیون یورویی، تیم ملی ایران چهارمین تیم ارزان قیمت جام جهانی روسیه لقب گرفته است.

ایران ارزشمندتر از عربستان، ارزان تر از هم گروهی ها

به گزارش "ورزش سه"، سایت ترانسفر مارکت که یکی از معتبرترین سایت های حوزه نقل و انتقالات و ارزش گذاری بازیکنان است، تیم ملی ایران را با ارزش تر از پرو، عربستان سعودی و پاناما می داند.

 

اما در بین تیم های گروه دوم، ایران ارزان ترین بازیکنان را در اختیار دارد. جمع قیمت بازیکنان تیم ملی اسپانیا 992 میلیون یورو است و همین موضوع، اسپانیا را سومین تیم با ارزش رقابت ها کرده است. ایسکو و آسنسیو با 75 میلیون یورو، گران قیمت ترین بازیکنان در بین ماتادورها هستند، همچنین په په رینا تنها 2 میلیون یورو ارزش دارد.

البته اگر قرار به احتساب با میانگین قیمت باشد، اسپانیا بالاتر از آلمان قرار می گیرد.

پس از تیم لوپتگی، پرتغال با ارزش ترین تیم گروه دوم است. آن ها در مجموع، 483 میلیون یورو قیمت دارند و با ارزش ترین بازیکنانشان نیز کریستیانو رونالدو است که یک چهارم از بهای تیم را به خود اختصاص داده و دومین بازیکن گران قیمت جام جهانی از نظر ترانسفر مارکت به حساب می آید. همچنین نازل ترین بازیکن تیم ملی پرتغال از لحاظ قیمت، برونو آلوس با 500 هزار یورو لقب دارد.

 

مراکشی ها، حدود 80 میلیون یورو نسبت به تیم ملی کشورمان گران تر هستند. حضور چند لژیونر از جمله بن عطیه، حکیم زییچ و امین هاریت سبب شده تا آن ها این چنین گران قیمت و ارزشمند به نظر بیایند.

 

در بین بازیکنان تیم ملی ایران، سردار آزمون 9 میلیون یورو قیمت گذاری شده و پربها ترین بازیکنانمان محسوب می شود. پایین تر از او علیرضا جهانبخش با 8 میلاد محمدی با 2.5 و مهدی طارمی با 1.7 میلیون یورو حضور دارند. همچنین گران قیمت ترین بازیکن داخلی ایران نیز علیرضا بیرانوند و وحید امیری با یک میلیون و دویست هزار یورو هستند.

دیدگاه‌ها