کد خبر : 1525448 | 31 اردیبهشت 1397 ساعت 18:21 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازدید روسای ورزش از اردوی کاراته و هندبال(عکس)

رییس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش عصر امروز از اردوی تیم های ملی کاراته و هندبال بازدید کردند.

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که از قبل اعلام شده بود دوشنبه هر هفته قرار است وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک به اردوی تیم های مختلف اعزامی به بازی های آسیایی 2018 سر بزنند.


امروز هم در همین راستا مسعود سلطانی فر و رضا صالحی امیری با حضور در اردوی تیم های ملی هندبال و کاراته از وضعیت آنها باخبر شدند. 
شهنازی دبیر کمیته المپیک، رحیمی رئیس فدراسیون هندبال، نصرالله سجادی و اصغر رحیمی هم در این بازدید وزیر ورزش و رئیس کمیته المپیک را همراهی کردند. 


تیم ملی هندبال که زیر کاستاراتویچ خودش را برای حضور در بازی های آسیایی 2018 آماده می کند، هنوز لژیونرهایش را اختیار ندارد. علیرضا رحیمی، رییس فدراسیون هندبال در جریان بازدید درباره وضعیت تیم ملی گفت: «حضور این دو عزیز با یکدیگر در اردوهای تیم ملی نشان از هماهنگی و اهتمام مسئولان ورزش به رشته‌های ورزشی دارد و در روحیه ورزشکاران تأثیرگذار خواهد بود. اولین اردوی تیم ملی بزرگسالان در حال برگزاری است و با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی سال پرکاری را پیش رو داریم و 6 اردوی دیگر خواهیم داشت. قرارداد ما با سرمربی جدید 6 ماهه و تا بعد از بازی‌های آسیایی است و بعد از این مسابقات در صورت توافق ادامه خواهیم داد.»


همچنین در جریان حضور در اردوی تیم ملی کاراته، ورزشکاران خواسته هایی را از وزیر ورزش مطرح کردند و سلطانی فر نیز صحبت های امیدوار کننده ای را درباره این رشته تازه المپیکی شده مطرح کرد.

 

1303880

 

1303881

 

1303882

دیدگاه‌ها