کد خبر : 1525460 | 31 اردیبهشت 1397 ساعت 20:05 | 104K بازدید | 0 دیدگاه

چرا ستاره اسپانیا جام جهانی را از دست داد؟

آلوارو موراتا مهاجم فیکس لاروخا در یورو 2016 بود اما حالا این مهاجم جوان در لیست اسپانیا برای جام جهانی 2018 جایی ندارد.

چرا ستاره اسپانیا جام جهانی را از دست داد؟

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که پیش بینی می شد نام آلوارو موراتا در لیست اسپانیا برای جام جهانی دیده نمی شود و او باید این مسابقات را از خانه تماشا کند. در ابتدای فصل، موراتا به عنوان یکی از ستاره های بزرگ بازار تابستانی شناخته شده بود و جنگ بزرگی بین یونایتد و چلسی برای جذب او شکل گرفت اما در نهایت این مهاجم علیرغم تمایل رئال مادرید به حفظ او راهی لندن شد.

 

1303899

 

موراتا شروع فوق العاده ای داشت و حتی در اوایل فصل از مدعیان کسب عنوان آقای گلی لیگ جزیره بود اما به یکباره دچار افت شده و در 12 بازی متوالی در گلزنی ناکام ماند.

 

یک مصدومیت بدموقع باعث شد موراتا در اوایل فصل و مقطع سرنوشت ساز تیمش از ترکیب چلسی دور باشد و آن موقع بود که کونته تصمیم به جذب الیویه ژیرو و به نیمکت منتقل کردن موراتا گرفت.

 

در از دست دادن جام جهانی برای موراتا، تاکتیک های بعضا دفاعی سرمربی ایتالیایی چلسی بی تاثیر نبود و او حتی در بسیاری از بازی ها به جای استفاده از موراتا به عنوان مهاجم 9 کلاسیک، از هازارد به عنوان شماره 9 کاذب بهره برد.

 

2 عامل مهم مصدومیت و انتقال اشتباه چلسی در نهایت باعث شد رویاهای موراتا برای درخشش در جام جهانی نقش بر آب شود.

دیدگاه‌ها