کد خبر : 1525498 | 01 خرداد 1397 ساعت 09:37 | 65.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره رقیب ایران به دادگاه احضار شد

اتهام سنگین به دروازه بان اسپانیا در آستانه جام جهانی

در فاصله کمتر از یک ماه تا آغاز رقابت های جام جهانی یکی از ستاره های سرشناس اسپانیا به دادگاهی در شهر ناپل احضار شد تا به اتهامات سنگین خود پاسخ دهد.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه گازتادلواسپورت امروز در خبری جنجالی مدعی شد خوزه پپه رینا دروازه بان اسپانیایی باشگاه ناپولی به اتهام دست داشتن در برنامه های مافیا در ایتالیا و همکاری با سردسته های این باند خطرناک با اتهامات سنگینی از سوی دادستانی شهر ناپل روبرو شده است.


رینا به عنوان دروازه بان دوم تیم ملی اسپانیا در فهرست نهایی ژولین لوپتگی برای حضور در جام جهانی روسیه قرار گرفته است و به زودی در اردوی آماده سازی لاروخا برای شرکت در این تورنمنت معتبر راهی کمپ تیم های ملی اسپانیا خواهد شد اما احضار او به دادستانی ناپل ایتالیا آن هم به اتهام مشارکت در اقدامات مافیایی می تواند برای این دروازه بان سرشناس دردسرساز شود.


بنا به نوشته گازتا دلاسپورت اتهام وارد شده به ستاره اسپانیا درست مثل اتهاماتی است که به دو ستاره سابق ناپل همچون پائولو کاناوارو و سالواتوره آرونا وارد شده ضمن این که در دادخواست ارائه شده به دادگاه در ناپل این سه چهره سرشناس فوتبالی با اتهام همدستی با برادران اسپوزیتو به عنوان سرکرده های اصلی باند مافیایی ناپل روبرو شده اند که می تواند برای آنها با دردسرهای بسیار زیادی روبرو شود.


کمیته عالی مبارزه با مافیا در دادستانی ایتالیا در حال بررسی حساب های مالی و ارتباطی ستاره اسپانیا و سایر چهره های فوتبالی با گروه های مافیایی است تا در صورتی که مراودات مالی و ارتباط های نزدیک از پپه رینا و بقیه فوتبالی ها با مافیا به دست آورد بلافاصله حکم بازداشت و زندانی شدن را برای آنها صادر کند.

 

1303931

دیدگاه‌ها