کد خبر : 1525520 | 01 خرداد 1397 ساعت 09:41 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان کولاکوویچ آماده استارت در لیگ ملت ها شدند

والیبال ایران؛ پیش به سوی پاریس

تیم ملی والیبال ایران عصر دیروز آخرین تمرین توپی خود در صربستان را در شهر بلگراد انجام داد.

والیبال ایران؛ پیش به سوی پاریس

به گزارش "ورزش سه"، مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال سال 2018 مردان از چهارم خردادماه شروع می شود و تا سوم تیرماه در20  گروه پیگیری خواهد شد.


تیم ملی والیبال ایران که بامداد چهارشنبه با 14 بازیکن برای حضور در اردوی برون مرزی و برگزاری دو دیدار دوستانه و تدارکاتی با تیم ملی صربستان، تهران را به مقصد این کشور ترک کرده بود، عصر دیروز آخرین تمرین توپی خود را در بلگرد انجام داد.


فرهاد سال افزون، سعید معروف، سید محمد موسوی، علی شفیعی، سامان فائزی، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، مرتضی شریفی، امیر غفور، صابر کاظمی، میثم صالحی، محمدرضا حضرت پور و مهدی مرندی بازیکنان اعزامی به اردوی برون مرزی صربستان هستند.


امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، ایگور کولاکوویچ (سرمربی)، پیمان اکبری (مربی)، دراگان کوبیلسکی و سعید رضایی (مربیان)، دانیل میشیچ (مربی بدنساز)، سیامک افروزی (پزشک)، نوید مشجری (آنالیزور) و علیرضا پیشیاره به عنوان ماساژور ملی پوشان را در این اردو و لیگ ملت های والیبال همراهی می کنند.


تیم ایران روزهای جمعه و شنبه (28 و 29 اردیبهشت) نیز در دو مسابقه دوستانه و تدارکاتی به مصاف صربستان رفت که یک برد و یک شکست ره آورد این بازی های تدارکاتی برای ملی پوشان ایران بود.
کاروان تیم ملی والیبال ایران ساعت 17 امروز بلگراد را به مقصد پاریس ترک خواهد کرد تا در هفته اول لیگ ملت های والیبال جمعه شب از ساعت ۲۲:۳۰ مقابل تیم فرانسه قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها