کد خبر : 1525562 | 01 خرداد 1397 ساعت 12:32 | 43.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن میلیاردی جذب نمی کنیم

امیری: نکونام پیشنهاد مالی بالاتر از نساجی داشت

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد ورزشگاه وطنی قائمشهر تا اول مرداد ماه آماده شود.

امیری: نکونام پیشنهاد مالی بالاتر از نساجی داشت

علی امیری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره توافق با جواد نکونام، برنامه های باشگاه نساجی برای لیگ هجدهم، نقل و انتقالات و برخی موضوعات دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:

 


نکونام پیشنهادهای مالی بالاتری داشت


ما روز گذشته با جواد نکونام جلسه ای را برگزار کردیم. آقای نکونام با ما قرارداد داشتند و نیازی به تمدید قرارداد نبود. فقط باید توافق مالی صورت می گرفت که این اتفاق هم رخ داد. نکونام با وجود پیشنهادهای مالی بالایی که از چند تیم دیگر داشت، به خاطر هواداران نساجی رقم بسیار پایین تری از ما درخواست کرد و به توافق رسیدیم که جای تشکر دارد. انشاءالله بتوانیم روزهای خوبی را برای هواداران نساجی رقم بزنیم. توافق با نکونام اولین گام برای شروع کار نساجی بود که خوشبختانه انجام شد.

 


با یک ورزشگاه خوب در تهران قرارداد می بندیم


دیروز به اتفاق نکونام چند زمین تمرین را در تهران دیدیم و شرایط آنها را بررسی کردیم. طی روزهای آینده با یکی از ورزشگاه های تهران قرارداد می بندیم تا یک زمین تمرین خوب در تهران داشته باشیم و در اختیار باشگاه باشد. البته ما مثل سال گذشته چند روز قبل از بازی ها به قائمشهر می رویم و بازی هایمان قطعا در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار می شود.

 


انشاءالله ورزشگاه تا اول مرداد آماده می شود


از استاندار مازندران و معاون عمرانی تشکر می کنم که دستور بازسازی ورزشگاه وطنی قائمشهر را دادند. انتظار ما این است که روند بازسازی ورزشگاه به اول مرداد ختم شود و از اول لیگ ورزشگاه آماده میزبانی از تیم ما در لیگ برتر باشد. انشاءالله روند آماده سازی ورزشگاه تند پیش برود؛ چراکه نساجی سرمایه اصلی مردم قائمشهر است و ما به حمایت هواداران خونگرم خود در وطنی نیاز داریم.

 


فقط در قائمشهر میزبانی می کنیم


ما اعلام کرده ایم که بازی های خانگی مان را فقط در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار می کنیم و با توجه به اینکه زمان کافی وجود دارد، مشکلی نیست. ما حتی به این که ورزشگاه قائمشهر آماده نشود فکر هم نمی کنیم و انشاءالله با حمایت های استاندار ورزشگاه به لیگ برتر می رسد.

 


از امروز کارمان در نقل و انتقالات را شروع می کنیم


کار جذب بازیکن را آغاز کرده ایم. نقل و انتقالات از 23 خرداد آغاز می شود اما چون قراردادهای داخلی معتبر است کارمان را شروع کردیم. طبق قوانین نقل و انتقالات ما 7 بازیکن لیگ برتری می توانیم جذب کنیم که بر این اساس از امروز مذاکرات خود با برخی بازیکنان را شروع می کنیم و انشاءالله منجر به عقد قرارداد می شود.

 


بازیکنان میلیاردی نمی گیریم


نساجی در فصل آینده به دنبال آن است تا تیمی در شان مردم خوب قائمشهر ببندد و راهی لیگ برتر شود. البته مبالغ بسیاری از بازیکنان بالا است و ما نیز بودجه معقول و منطقی داریم . به همین خاطر بنا نداریم بازیکنان میلیاردی جذب کنیم اما بازیکنان خوب دیگری هستند که قیمت های معقولی دارند و می توانیم آنها را به خدمت بگیریم. ضمن اینکه حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی نیز انگیزه ای برای برخی بازیکنان ایجاد می کند که همکاری داشته باشند. انشاءالله بتوانیم با برنامه ها و حمایت های آقای صنیعی فر مالک باشگاه تیم خوبی ببندیم و حضوری پرقدرت در لیگ برتر داشته باشیم.

 

دیدگاه‌ها