کد خبر : 1525586 | 01 خرداد 1397 ساعت 14:15 | 74.1K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه ما از لیورپول کمتر نیست

زیدان: رونالدو به این دلیل بهترین بازیکن دنیاست

تمرین امروز رئال مادرید با حضور خبرنگاران و عکاسان رسانه های مختلف برگزار شد سپس زیدان در کنفرانسی خبری شرکت کرد.

زیدان: رونالدو به این دلیل بهترین بازیکن دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید خود را برای فینال لیگ قهرمانان که شنبه شب در کیف برگزار خواهد شد آماده می کند. حریف رئال مادرید( مدافع عنوان قهرمانی دو دوره اخیر)، لیورپول است که پس از یازده سال به بازی نهایی راه یافته است.

 

 

1304043

 

 

زیدان در نشست خبری امروز خود گفت:« از کار هر روزه با این بازیکنان لذت می برم و احساس غرور می کنم. از کاری که این بازیکنان تاکنون انجام داده اند و عشقی که هر روز در تمرینات می گذارند. در این دو سال و نیم اخیر، به خاطر حضور هر روزه در تمرینات رئال و کار با این ستاره ها به خودم افتخار می کنم.»

 

انگیزه بیشتر لیورپولی ها:« نمی دانم اوضاع در لیورپول چگونه است ولی به شما می گویم که انگیزه ما برای بازی نهایی مثل همیشه است. با همان عشق  و شور و حال پای به بازی خواهیم گذاشت. هیچکس نمی تواند بگوید که انگیزه لیورپول بیشتر از ماست. ما رئال مادرید هستیم و بزرگترین خصوصیت این باشگاه این است که هرگز از جام گرفتن خسته نمی شود.

ما همیشه بیشتر و بیشتر می خواهیم و این کار را به بهترین شکلش هم انجام داده ایم.»

 

یازده مرد فینال:« مطمئنم که شب فینال برای انتخاب ترکیب اصلی سردرد خواهم گرفت. واضح است که عده ای باید از ترکیب بیرون بمانند و همین کار را بسیار سخت می کند. رسیدن به فینال و فهمیدن اینکه از ابتدا بازی نخواهند کرد، برای هر بازیکنی سخت است.»

 

 

1298184

 

 

نقاط قوت لیورپول:« سبک بازی ما با لیورپول متفاوت است. همه از سه مهاجم این تیم حرف می زنند و کمتر از مدافعان لیورپول صحبت می شود. لیورپول مثل ما شایسته حضور در فینال بوده و من در این مدت سعی کرده ام تیم را به بهترین شکل ممکن آماده کنم. روشن است که لیورپول نقاط ضعفی نیز دارد و ما از همین طریق قصد ضربه زدن به آنها را خواهیم داشت.»

 

با ارزش ترین قهرمانی:« رسیدن به فینال ها همیشه فوق العاده و اتفاقی باورنکردنی است ولی قهرمانی در هر کدام، ارزش یکسانی دارد. در دو سال گذشته فاتح  لیگ قهرمانان شدیم و شور و شعف پس از قهرمانی باورنکردنی بود. امسال هم سه تیم بزرگ را حذف کردیم تا به فینال برسیم که اتفاق مهمی بود و حالا باید لیورپول را از پیش رو برداریم.

برای فینال کاملا آماده ایم ولی باید بگویم که تجربه در چنین شرایطی به کار شما نمی آید. هر فینال داستان خود را دارد. اکنون در سومین فینال متوالی هستیم و حس مان مثل روز اول است. خیلی از بازیکنان لیورپول تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان را ندارند ولی این دلیلی بر بیشتر بودن عطش و انگیزه آنها نیست.»

 

 

1303496

 

 

رونالدو یا صلاح:« من رونالدو را دارم و در مورد او می توانم حرف بزنم. بر خلاف عقیده بسیاری، او پس از گل نزدن در یک بازی، عصبی نمی شود چرا که می داند در بازی بعد می تواند دو یا سه گل بزند.

ذهنیت رونالدو و توانایی اش در مدیریت فشارها فوق العاده است و به همین دلیل او بهترین بازیکن دنیا نام دارد. همیشه در مورد رونالدو آسوده خاطر هستم و معتقدم در اختیار داشتن او تحت هر شرایطی شرایط را برای ما بهتر می کند. او بازیکن بسیار بسیار مهمی برای رئال و بهترین فوتبالیست روی زمین است.»

 

فاجعه در صورت شکست در فینال:« خیر؛ این یک فاجعه نخواهد بود. فاجعه یعنی حذف از کوپا دل ری در خانه. وقتی به لگانس در خانه باختیم و از کوپا دل ری کنار رفتیم، به شما گفتم که یک فاجعه رخ داده است ولی وقتی در فینال لیگ قهرمانان هستید و تمام تلاش تان را برای قهرمانی می کنید، شکست احتمالی نمی تواند یک فاجعه باشد.»

 

 

1303407

 

 

زیدان یک مدیر خوب و نه یک مربی بزرگ:« من هرگز خودم را بهترین مربی دنیا نمی دانم. در دوران فوتبالم با مربیان و بازیکنان زیادی کار کرده ام و شناخت بسیار خوبی از رختکن دارم.

می دانم که در یک تیم بزرگ، بازیکنان مغرور می توانند دردسرساز باشند ولی ذهنیت این دسته از بازیکنان را می خوانم و راه کنار آمدن به آنها را بلدم اما این همه ی راز مربیگری من نیست. سپس ایده ها و تاکتیک ها هستند که تیم را به جلو می برند. صرفا مدیریت کردن درست رختکن نمی تواند رمز موفقیت یک تیم باشد.»

 

کلوپ:« او را به درستی نمی شناسم؛ ولی کاری که انجام داده، فوق العاده بوده است. کلوپ یک مربی بسیار بزرگ است. در دورتموند این را ثابت کرد و حالا در لیورپول بزرگی می کند. او برای من همیشه قابل احترام بوده است و معتقدم نه تنها در لیگ قهرمانان که عملکرد او در لیگ جزیره هم بسیار خوب بوده است.»

 

 

دیدگاه‌ها