کد خبر : 1525595 | 01 خرداد 1397 ساعت 15:45 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

تا سال 2020

رسمی: قرارداد لوپتگی با اسپانیا تمدید شد

جولن لوپتگی، سرمربی تیم ملی اسپانیا قراردادش را دو سال دیگر تمدید کرد و تا یورو 2020 هدایت لاروخا را بر عهده خواهد داشت.

رسمی: قرارداد لوپتگی با اسپانیا تمدید شد

به گزارش "ورزش سه"، لوپتگی که تا پایان جام جهانی با اسپانیا قرارداد داشت، اکنون دو سال دیگر نیز هدایت تیم ملی کشورش را بر عهده خواهد داشت.

او پس از یورو 2016 جانشین دل بوسکه شد و توانست اسپانیا را با قاطعیت به جام جهانی 2018 برساند.

 

 

 

 

لوپتگی پس از تمدید قرارداد گفت:« باید از فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر اعتمادی که به من و کادر فنی ام داشت، تشکر کنم. می دانیم که از چه نشانی دفاع می کنیم و از این بابت خوشحالیم. تمرکز ما روی جام جهانی است و تمام ذهنیت مان درگیر همین موضوع است. روز به روز تلاش و تمرین می کنیم تا به هدف مان در جام جهانی برسیم.»

 

روبیالس، رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز گفت:« سرانجام روزی که منتظرش بودیم فرا رسید. از ابتدا تصمیم مان روشن بود و دوست نداشتیم لوپتگی را از دست بدهیم.

او کار خود را به بهترین شکل انجام داده و تنها 5 دقیقه برای تمدید با او، زمان صرف شد. مطمئنیم که با لوپتگی در مسیر درستی قرار داریم و تمدید با او تا 2020 غیر قابل بحث بود. فکر می کنم همه دنیا نیز با ما در این زمینه موافق باشند. اکنون منتظریم تا بلیط برگشت مان از روسیه، دیر و دیرتر اوکی شود.»

 

دیدگاه‌ها