کد خبر : 1525723 | 02 خرداد 1397 ساعت 10:10 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت ایرانی‌ها در جمع بهترین بازیکنان آسیا

بسته شدن پرونده لیگ قهرمانان در مرحله گروهی و پلی آف باعث شد تا کارشناسان کنفدراسیون بهترین و ارزشمندترین بازیکنان حاضر را معرفی کنند.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که دو تیم پرطرفدار پایتخت موفق شدند با عبور از سد تمامی حریفان خود به جمع هشت تیم برتر قاره صعود کنند هیچ کدام از بازیکنان این دو تیم در جمع برترین و ارزشمندترین بازیکنان لیگ قهرمانان از دید کارشناسان afc قرار نگرفتند.


در جدول ارزشمندترین بازیکنانی که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از لیگ قهرمانان منتشر کرد ملی پوش برزیلی باشگاه شانگهای در صدر بهترین بازیکنان این فصل قرار گرفت. اسکار که با قراردادی هنگفت و نزدیک به 60 میلیون یورو از چلسی راهی باشگاه چینی شد همچون فصل قبل این بار هم با درخشش فوق العاده همه نگاه ها را معطوف به خود کرد.

 

1304161


اسکار در جدول منتشر شده با کسب 28 امتیاز به تنهایی در صدر جدول ارزشمندترین بازیکنان قرار گرفت تا بالاتر از ریکاردو گولیت مهاجم برزیلی گوانگ ژو بایستد که نتوانست با این تیم به جمع هشت تیم برتر برسد. جایگاه سوم نیز به ژاوی هرناندز ستاره اسپانیایی باشگاه السد رسید که با رهبری خود زمینه ساز صعود این باشگاه قطری به جمع تیم های برتر آسیا شد. عمر عبدالرحمان از العین و لی جائه سونگ از سوون سامسونگ جایگاه های چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.


به این ترتیب در جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ قهرمانان تا این مرحله هیچ بازیکنی از تیم های ایرانی حضور ندارند که این می تواند نقطه منفی در کارنامه باشگاه ها و بازیکنان ایرانی باشد.

دیدگاه‌ها