کد خبر : 1525745 | 02 خرداد 1397 ساعت 11:53 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ویژه رونالدو از خط حمله لیورپول

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال مادرید به تمجید از مثلث خط حمله لیورپول پرداخت و تاکید کرد که این مثلث، او را یاد دوران اوج رئال با خط حمله درخشانش می‌اندازد.

تمجید ویژه رونالدو از خط حمله لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح، بابی فیرمینو و سادیو مانه با درخششی که در این فصل داشته اند، توجهات بسیاری را به خود جلب کرده اند. لیورپول بهترین خط حمله چمپیونزلیگ را در اختیار دارد و این موضوع به لطف درخشش مثلث خط حمله اش بوده است. حال رونالدو که شنبه شب مقابل این مثلث به میدان خواهد رفت و فینال چمپیونزلیگ را برگزار خواهد کرد، به تمجید از آنها پرداخت.

 

 

1243536

 

 

او گفت:" آنها من را یاد چند سال پیش می‌اندازند که ما 3 بازیکن سریع در خط حمله داشتیم. اگر به فینال رسیده اند، حتما دلیلی داشته که توانسته اند چنین کاری انجام دهند. برایشان احترام زیادی قائل هستم ولی فکر می‌کنم مادرید تیم بهتری است. باید متوجه باشیم که می‌توانیم تاریخ سازی کنیم و باید تجربه مان را به رخ بکشیم. اتفاقی تاریخی پیش روی ماست و برایش آماده هستیم."

 

رونالدو درباره شرایط بدنی اش در آستانه فینال گفت:" می‌خواهم برای شنبه آماده باشم، خوب بازی کنم و گل بزنم ولی مهم ترین چیز کسب پیروزی است. مهم نیست چه کسی گل می‌زند، آنچه مهم است، تاریخ سازی است. من عاشق این رقابت هستم. همیشه بازی‌های خوبی در این رقابت‌ها شاهد هستیم و باید بهترین تیم‌های جهان را در آن شکست داد. در این رقابت‌ها همیشه اتفاقات بزرگ رخ می‌دهد، مثل دیدار با یووه در یک چهارم نهایی. فصل خیلی خوبی در چمپیونزلیگ داشته ام و در تمامی دیدارهای گروهی گلزنی کردم. باید برای دیدارها آماده بود زیرا در رئال نمی‌توان هیچگاه لغزشی کرد، به خصوص در چمپیونزلیگ و تاریخی که باشگاه در این رقابت ها دارد. از لحاظ فردی انگیزه بالایی دارم."

دیدگاه‌ها