کد خبر : 1525786 | 02 خرداد 1397 ساعت 13:46 | 66.6K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت زیادی برای آماده‌سازی داریم؛

بریک: از استقلال شناخت خوبی داریم

عبدالله البریک مدیر تیم السد پس از مشخص شدن قرعه و مواجه شدن این تیم با استقلال اعلام کرد که از قرعه متعادلی نصیب آنها شده است.

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و تیم فوتبال السد در مرحله یک چهارم نهایی حریف خود را شناخت که استقلال تهران خواهد بود؛ السدی ها یک سال پیش برابر استقلال قرار گرفتند و در تک بازی مرحله پلی آف برای رسیدن به مرحله گروهی در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شدند.


حالا عبدالله بریک مدیر باشگاه السد پس از مشخص شدن قرعه استقلال در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در مرحله یک چهارم تمامی تیم ها خوب و قدرتمند هستند، اما ما خودمان را برای رویارویی با استقلال آماده خواهیم کرد. فرصت خوبی برای آماده سازی خود برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داریم، به خصوص اینکه بازیکنان در بازگشت به تیم برای فصل جدید، فرصت زیادی برای آماده سازی مناسب برای لیگ قهرمانان آسیا خواهند داشت.

 

1304224

 

بریک  در ادامه با اشاره به اینکه شناخت خوبی از استقلال دارند، عنوان کرد: به اهمیت و قدرت بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا واقف هستیم و استقلال هم حریف ناآشنایی برای ما نیست چون فصل گذشته با آنها تقابل داشتیم. خوشبختانه بازیکنان ما در تورنمنت های این چنینی مسئولیت پذیری بالایی دارند.

 

بریک در پایان در خصوص شانس قهرمانی السد نیز خاطرنشان کرد: تمامی تیم ها رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارند و ما نیز آماده رقابت برای کسب این عنوان هستیم.

دیدگاه‌ها