کد خبر : 1525810 | 02 خرداد 1397 ساعت 16:30 | 54.1K بازدید | 0 دیدگاه

کار پرسپولیس از استقلال سخت تر است

صالح: دربی آسیایی از قرعه فعلی بهتر بود

مربی پیکان می گوید پرسپولیس کار سخت تری نسبت به استقلال برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دارد.

صالح: دربی آسیایی از قرعه فعلی بهتر بود

مجید صالح در این باره به "ورزش سه" گفت: با توجه به قدرت الدحی بازی پرسپولیس بازی سخت تری است. الدحیل در دوره مقدماتی همه تیم ها را برد و در مرحله یک هشتم نهایی هم رفت و برگشت العین را گل باران کرد. در حال حاضر  این تیم یکی از غول های آسیا است اگر شرایط این تیم برای سال بعد هم به همین شکل باقی بماند.


او ادامه داد: بازی استقلال برابر السد بازی ساده تری است. آنها بازی رفت را از پرسپولیس بردند ولی به نسبت ضعیف تر از الدحیل هستند و استقلال کار ساده تری نسبت به رقیب دیرینه خود دارد.


مربی پیکان می گوید بازی در دربی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برای هر دو تیم قرعه بهتری بود: به نظرم دربی برای هر دو تیم بهتر بود. الان ممکن است ایرانی ها هر دو حذف شوند اما اگر دربی برگزار می شد حداقل یک تیم به مرحله نیمه نهایی صعود می کرد.


صالح در پاسخ به این سوال که اگر در نیمه نهایی دو تیم استقلال و پرسپولیس به هم برخورد کنند کدام تیم شانس بیشتری برای فینالیست شدن دارد هم گفت: چون این بازی  می رود برای  شهریور ماه تغییراتی که  دو تیم انجام می دهند خیلی مهم است. اگر این بازی در همین تاریخ برگزار می شد راحت تر می شد این موضوع را تحلیل کرد. من در درجه اول برای تیم های ایرانی و بعد برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم که بهترین نتایج را بگیرند.

دیدگاه‌ها