کد خبر : 1525815 | 02 خرداد 1397 ساعت 16:57 | 149.5K بازدید | 0 دیدگاه

شفر: همه تیم‌ها به دنبال شکار استقلال هستند

سرمربی استقلال می گوید اینکه این تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس برخورد نکرد به نفع فوتبال ایران است.

شفر: همه تیم‌ها به دنبال شکار استقلال هستند

قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا امروز برگزار شد و استقلال باید در مرحله یک چهارم نهایی با السد بازی کند، تیمی که قدرت الدوحیل را ندارد و البته حساسیت این بازی از بازی با پرسپولیس برای آبی ها کمتر است.

وینفرد شفر در گفت و گو با "ورزش سه" در مورد قرعه تیمش صحبت کرد که در ادامه آن را می خوانید:

 

در مورد قرعه کشی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کنید. به نظر شما به قرعه ساده تری نسبت به پرسپولیس برخورد کردید.
هر 4 تیمی که در این مرحله حضور دارند قدرت های برتر غرب آسیا هستند و طبیعی است که بازی با هر تیمی در این مرحله سخت است. بازی سختی پیش رو داریم و باید خودمان را برای این بازی آماده کنیم.


شاید خیلی ها در این مرحله انتظار بازی با پرسپولیس را داشتند. شما در این باره چه نظر دارید؟
من فکر می کنم این برای فوتبال ایران بهتر است که استقلال و پرسپولیس در این مرحله با هم برخورد نکردند. با این شرایط شانس داریم که دو تیم را در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم و من آرزو می کنم هر دو تیم ایرانی بتوانند به پیشروی خود در بازی های لیگ قهرمانان آسیا ادامه بدهند.


بازی های السد در این دور بازی های لیگ قهرمانان آسیا را دیده اید؟
بله من بازی این تیم را در بازی برابر پرسپولیس دیدم. فکر می کنم السد تیم خوبی است که در بازی رفت هم توانست پرسپولیس را با نتیجه 3 بر یک شکست بدهد. السد با ژاوی که یکی از معتبرترین بازیکنان شاغل در آسیا است چهره قدرتمندی دارد. من مطمئن هستم این بازی در بالاترین سطح برگزار خواهد شد و یکی از بازی های جذاب لیگ قهرمانان آسیا می شود.


استقلال برای صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا چه کارهایی باید انجام بدهد؟
امیدوار هستم باشگاه خواسته های ما برای جذب بازیکن را انجام بدهد تا ما بتوانیم با چهره یک تیم قدرتمند در این بازی ها شرکت کنیم. الان همه تیم ها به دنبال شکار استقلال هستند و ما باید با قدرت بیشتر برای بازی های پیش رو به میدان برویم.

دیدگاه‌ها