کد خبر : 1525849 | 02 خرداد 1397 ساعت 18:00 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

مالزی مقابل شاگردان شعبانیان زانو زد

صعود دختران والیبالیست ایران به 8 تیم برتر آسیا

تیم ملی نوجوانان دختر ایران با برد 3 بر یک مقابل مالزی در مرحله دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا به جمع 8 تیم برتر آسیا صعود کرد.

صعود دختران والیبالیست ایران به 8 تیم برتر آسیا

به گزارش "ورزش سه"، دوازدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر 17 آسیا درحالی از 30 اردیبهشت به میزبانی شهر ناخون‌پاتوم تایلند آغاز شده که ملی‌پوشان نوجوان ایران امروز در مرحله دوم رقابت‌ها به مصاف مالزی رفتند.


میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی نوجوانان در این بازی هم هم‌چون 2 بازی گذشته از زهرا مغانی، زهرا رضایی، نگار حسینی‌نژاد، نگار سلحشوری، الهه پورصالح، ریحانه کریمی و کیمیا کیانی(لیبرو) در ترکیب اصلی تیم استفاده کرد.


نوجوانان ملی‌پوش ایران که بعد از ثبت یک برد(مقابل نیوزیلند با نتیجه 3 بر صفر) و یک باخت(مقابل استرالیا با نتیجه 3 بر 2) در مرحله گروهی در رده هشتم جدول رده‌‌بندی قرار گرفتند، درحالی با مالزی دیدار کردند که این تیم 2 باخت مقابل قزاقستان و هند در کارنامه داشت.


ست اول بازی در شرایطی آغاز شد که تیم ملی ایران اولین امتیاز بازی را به نام خود ثبت کرد و تا آخرین این ست برای تک‌تک امتیازها جنگید با این حال این مالزی بود که موفق شد با امتیاز 27 بر 25 نتیجه را به سود خود تمام کند.


در ست دوم ملی‌پوشان ایران به بازی برگشتند و موفق شدند با توپ‌گیری مناسب و استفاده از امتیاز سرویس این ست را با نتیجه 25 بر 20 به سود خود تمام کنند.


شاگردان شعبانیان اما ست سوم را توفانی آغاز کردند و ثبت امتیاز‌های 12 بر 7، 14 بر 8 و 16 بر 9 فاصله امتیازی خود را با حریف حفظ کردند و درنهایت با نتیجه 25 بر 22 به پیروزی رسیدند.


ست چهارم هم با نتیجه ایران با اقتدار و با نتیجه 25 بر 21 به نفع تیم ملی کشورمان تمام شد تا ایران با نتیجه 3 بر یک مقابل مالزی به پیروزی برسد.


تیم ملی نوجوانان دختر والیبال ایران با این برد به جمع هشت تیم برتر رقابت‌های قهرمانی آسیا صعود کرد.

دیدگاه‌ها