کد خبر : 1525885 | 02 خرداد 1397 ساعت 23:54 | 42.8K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین شاگردان کی‌روش در سالن و چمن

تیم ملی فوتبال ایران در سومین روز حضورش در کمپ بشیکتاش ترکیه به تمرینات تاکتیکی خود ادامه داد.

تمرین شاگردان کی‌روش در سالن و چمن

به گزارش "ورزش سه" از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران که برای برپایی اردو و همچنین برگزاری دیداری دوستانه در ترکیه به سر می‌برد، عصر امروز از ساعت 18 به وقت محلی در زمین چمن کمپ بشیکتاش تمرین خود را آغاز کرد.

 

پیش از شروع تمرین بر روی زمین چمن، بازیکنان تیم ملی با استفاده از امکانات این باشگاه در سالن جیم بشیکتاش تمرینات آمادگی ذهنی را انجام دادند و پس از 30 دقیقه حضور در این سالن، به زمین چمن رفتند تا تمرینات تاکتیکی خود را با نظارت کارلوس کی‌روش برگزار کنند.

تمرینات امروز ادامه برنامه های تاکتیکی روزهای گذشته کی روش بود تا بازیکنان با مرور کارهایی که او از آنها خواسته، شیوه های حمله و دفاع را در موقعیتهای مختلف تمرین کنند.

 

در اواخر تمرین تیم ملی رییس باشگاه بشیکتاش ترکیه نیز ضمن حضور در کنار زمین، به محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران به خاطر حضور تیم ملی ایران خوش‌آمد گفت و متعاقبا ساکت نیز از رییس باشگاه بشیکتاش به خاطر میزبانی از تیم ملی ایران قدردانی کرد.

 

در تمرین امروز خبرنگار خبرگزاری صداوسیما نیز حضور داشت و پیش از تمرین گفت‌وگویی را با مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم ملی انجام داد.

همچنین پس از پایان تمرین امروز شبکه اختصاصی باشگاه بشیکتاش با کارلوس کی‌روش به گفت‌وگو پرداخت.

 

1304361

دیدگاه‌ها