کد خبر : 1525940 | 03 خرداد 1397 ساعت 11:14 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

خیالمان بابت هماهنگی بازیکنان راحت است

اکبری: در فرانسه دنبال کسب 3 پیروزی هستیم

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: خواسته قلبی ما این است که بتوانیم با سه پیروزی در هفته اول فرانسه را ترک کنیم.

اکبری: در فرانسه دنبال کسب 3 پیروزی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران که چند روزی اردوی تدارکاتی خود را در صربستان برپا کرده بود، از روز گذشته در روئن فرانسه، محل برگزاری 3 دیدار نخست در لیگ ملت های والیبال مستقر شده است.


پیمان اکبری، مربی تیم ملی والیبال درباره اردوی تدارکاتی صربستان و شرایط آمادگی تیم ملی برای آغاز مسابقات لیگ ملت های جهان اظهار داشت: شرایط خوبی در صربستان داشتیم و دو بازی خیلی خوب با تیم ملی این کشور انجام دادیم. اصلاً به نتیجه بازی های دوستانه فکر نمی کنیم، چون مهم این بود که بتوانیم شرایط بازیکنان جوان تر که به تازگی به تیم اضافه شده اند را بسنجیم. شناخت خوبی از این بازیکنان به دست آمد و قطعاً در لحظاتی که نیاز باشد کادر فنی از آنها استفاده خواهد کرد.


وی ادامه داد: احساس خوبی به تیم دارم. تمام بازیکنان از نظر روحی و جسمی شرایط خوبی دارند و امیدوارم بتوانند این شرایط را تا شروع مسابقات حفظ کنند. خوشبختانه جوانانی که به تیم اضافه شدند هماهنگی خوبی دارند. ما 45 روز در تهران تمرین کردیم و حالا خیالمان بابت هماهنگی تا حدود زیادی راحت است.


مربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: از روز ابتدایی تمرین بازیکنان با تجربه با آمادگی بیشتری نسبت به سال قبل تمرینات را شروع کردند و انگیزه زیادی داشتند؛ بازیکنان جوان هم سرشار از انگیزه هستند و این موضوع قطعاً در جریان مسابقات به تیم کمک می کند.


اکبری درمورد میزان شناخت از حریفان ایران در هفته اول لیگ ملت های والیبال گفت: از تیم های ژاپن و استرالیا شناخت نسبتاً خوبی داریم، اما فرانسه را نمی دانیم با چه ترکیبی بازی ها را شروع می کند. آنها یک بازی دوستانه با ژاپن داشتند که 3 بر 2 به پیروزی رسیدند و ما فیلم بازی آنها را داریم. ضمن اینکه ما به تازگی هم با این تیم روبرو شده ایم و در مجموع می توانیم تا روز مسابقه شناحت نسبی از آنها به دست بیاوریم.


وی درخصوص پیش بینی اش از بازی های هفته اول عنوان کرد: ما دوست داریم هر سه بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم، اما اصلاً نمی توان شرایط را پیش بینی کردیم. خواسته قلبی ما این است که بتوانیم با سه پیروزی فرانسه را ترک کرده و راهی آرژانتین شویم. امیدوارم بتوانیم حاصل تلاش خود را بگیریم، چون سخت تمرین کردیم وبرنامه ریزی های خوبی هم داشتیم. مردم ما را فراموش نکنند و با دعای خیر خود ما را همراهی کنند تا دست پر به ایران بازگردیم.

دیدگاه‌ها