کد خبر : 1525997 | 03 خرداد 1397 ساعت 16:16 | 40.9K بازدید | 0 دیدگاه

اسماعیلی در جمع برترین‌های آسیا

هافبک استقلال یکی از بهترین پاسورها و بازی‌سازهای لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود.

اسماعیلی در جمع برترین‌های آسیا

به گزارش "ورزش سه"، فرشید اسماعیلی علاوه بر نمایش خوبی که در لیگ هفدهم برای استقلال داشت، در لیگ قهرمانان آسیا نیز برای تیمش مثمر ثمر ظاهر شد و توانست چهار پاس گل بدهد و علاوه بر آن یک پنالتی از حریفان بگیرد تا نقش مهمی در پیروزی‌های آسیایی تیمش داشته باشد.

 

شماره ۸ استقلال به غیر از دیدار رفت مرحله گروهی مقابل الریان قطر که به دلیل محرومیت غائب بود، در هفت مسابقه آسیایی دیگر تیمش به‌عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت که بهترین عملکردش را در دور اول مسابقات به نمایش گذاشت.

 

1304472

 

اسماعیلی در بازی رفت برابر العین امارات دو پاس گل داد و در مسابقه برگشت یک پنالتی گرفت و علاوه بر آن در دیدار اول مقابل الهلال عربستان و بازی برگشت با الریان قطر هم یک پاس گل داد تا اکنون با چهار پاس گل در رده دوم برترین پاسورهای لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.

 

صفحه رسمی لیگ قهرمانان آسیا امروز نظر سنجی گذاشته است و از کاربران خود پرسیده است که بهترین بازیساز آسیا چه کسی است  که فرشید اسماعیلی از استقلال در کنار کیم شین ووک(چونبوک موتورز کره جنوبی)، میسلاو اورسیچ(اولسان هیوندای کره جنوبی) و المعز علی(الدحیل قطر) در این نظر سنجی حضور دارد.

دیدگاه‌ها