کد خبر : 1526002 | 03 خرداد 1397 ساعت 16:20 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

یوسف العربی و بونجاح، برگ برنده قطری‌ها

رسانه‌های قطری ابراز امیدواری کردند که تیم‌های الدحیل و السد با بهره‌مندی از ستاره‌های گلزن خود می‌توانند برابر نمایندگان ایران به برتری برسند.

یوسف العربی و بونجاح، برگ برنده قطری‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های الدحیل و السد که قهرمان و نایب قهرمان فصل اخیر لیگ ستارگان و جام ستارگان قطر شدند، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب باید به مصاف تیم‌های پرسپولیس و استقلال بروند تا سرنوشت دو تیم راه یافته از غرب آسیا به مرحله نیمه نهایی را مشخص کنند.

 

رسانه‌های قطری عنوان کردند که یوسف العربی، مهاجم الدحیل و بغداد بونجاح، مهاجم السد که برترین گلزنان تیم‌هایشان هم هستند، می‌توانند تاثیر زیادی در موفقیت این تیم‌ها در رقابت‌های آسیایی داشته باشند.

 

رسانه‌های قطری نوشته‌اند الدحیل و السد از بازیکنان ستاره زیادی برخوردار هستند که این توانایی را دارند حرف‌هایشان را در زمین بزنند، در صدر گلزنان باشند و موفق شوند در بازی‌ها به پیروزی برسند؛ جایی که یوسف العربی آقای گل لیگ ستارگان قطر در لیگ قهرمانان آسیا نیز به همراه بغداد بونجاح از السد با 9 گل زده در صدر جدول برترین گلزنان هستند.

 

این آمار از یوسف العربی و بونجاح نشان می‌دهد آنها می‌توانند برگ برنده تیم‌ها در کنار سایر نفرات باشند که توانایی آن را دارند گل‌های زده خود را هم بیشتر کنند.

 

قطری‌ها امیدوار هستند این دو بازیکن برگ برنده تیم های‌شان مقابل استقلال و پرسپولیس باشند و بتوانند الدحیل و السد را به مرحله بعدی آسیا ببرند؛ الدحیل معز علی و نام تائه هی را در کنار العربی دارد و السد هم با بهره‌مندی از حسن الهیدوس، حمرون، اکرم عفیف و پشت سر آنها ژاوی می‌تواند موفق شد و نیازی نیست که آنها نگرانی بابت راهیابی دو تیم‌شان به مرحله نیمه نهایی داشته باشند.

دیدگاه‌ها