کد خبر : 1526009 | 03 خرداد 1397 ساعت 16:56 | 101.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای عجیب کارشناس قطری درباره بازی‌های آسیایی

بیت الجمعه کارشناس و تحلیل گر تلویزیون الکاس در اظهار نظری جالب، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را خوش شانسی برای تیم های قطری عنوان کرد.

ادعای عجیب کارشناس قطری درباره بازی‌های آسیایی

به گزارش ورزش سه، روز گذشته قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برگزار شد و در منطقه غرب، تیم های پرسپولیس و استقلال به مصاف دو تیم الدحیل و السد خواهند رفت.

 

این موضوع با واکنش های بسیاری از سوی فوتبال دوستان و کارشناسان مواجه شد و یکی از کارشناسان و تحلیل گرانی که به این اتفاق واکنش نشان دادند، بیت الجمعه بود. او گفت: خیلی خوب شد که تیم های قطری به تیم های ایرانی خوردند چون در این حالت ما مطمئن خواهیم شد حداقل یک تیم قطری به نیمه نهایی صعود خواهد کرد!

 

او ادامه داد: تیم الدحیل عملکرد بسیار خوبی در آسیا داشته و تنها تیمی است که توانسته در تمام مسابقات پیروز شود. انشالله دو تیم السد و الدحیل بر تیم های ایرانی پیروز شوند و ما این توانایی را داریم. بازی اول همیشه بسیار مهم خواهد بود، جایی که پیروزی در آن می‌تواند روحیه و انگیزه صعود را به تیم بدهد و تیم را به جلو هدایت می‌کند.

 

جمعه در پایان به هر دو بازی پرداخت و گفت: دحیل می‌تواند در رفت و برگشت پیروز شود. السد هم میتواند مقابل استقلال نتیجه خوبی بگیرد و حداقل در تهران مساوی کند و در قطر پیروز شود.

دیدگاه‌ها