کد خبر : 1526035 | 03 خرداد 1397 ساعت 19:55 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

تمدید قرارداد ژاوی با السد قطر

ستاره اسپانیایی السد قطر به مدت دو فصل دیگر برای این تیم به میدان خواهد رفت.

تمدید قرارداد ژاوی با السد قطر

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز سه سال قبل از با اعلام بازنشستگی حضورش در بارسلونا به السد قطر پیوست و طی سه فصل گذشته حضور موثری در این تیم داشت، اما با این وجود هنوز نتوانسته قهرمانی در لیگ ستارگان را تجربه کند.

 

ستاره اسپانیایی و کاپیتان السد در سال اول رتبه سوم و در دو فصل بعد همراه السد نایب قهرمان لیگ ستارگان شد ولی در جام امیر قطر یک بار قهرمانی و یک نایب قهرمانی به دست آورد و در جام ستارگان قطر هم همین افتخارات را به دست آورد.

 

ژاوی که طی سه فصل اخیر ۶۸ بازی در لیگ ستارگان قطر برای السد انجام داده و موفق به زدن ۱۸ گل شده، عنوان کرده بود ممکن است در پایان فصل ۱۸-۲۰۱۷ از دنیای فوتبال خداحافظی کند و وارد عرصه مربیگری شود ولی مدتی بعد با تغییر موضع خود گفت فعلا توانایی بازی دارد و احتمالا یک سال دیگر بازیکن خواهد بود.

 

هافبک اسپانیایی السد قطر امروز به تمام شایعات پیرامون خداحافظی‌اش پایان داد و اعلام کرد از شرایط حضورش در این تیم رضایت دارد و به مدت دو فصل دیگر با السد همکاری خواهد داشت و بعد از آن تصمیم به خداحافظی می‌گیرد.

 

ژاوی که دو بار برای دیدارهای مراحل پلی‌آف و گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال و پرسپولیس طی دو سال اخیر به ایران سفر کرده، با تمدید قراردادش با السد، در ابتدای شهریورماه سال جاری مجددا به تهران خواهد آمد تا در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان یک بار دیگر مقابل استقلال قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها