کد خبر : 1526110 | 04 خرداد 1397 ساعت 10:18 | 58K بازدید | 0 دیدگاه

اولین تقابل جلوی چشم هوادار؛

برانکو – بلماضی؛ امیدوار به سلاح پنهان!

سرمربیان تیم های پرسپولیس و الدحیل قطر در شهریور ماه دیدار مجددی خواهند داشت.

برانکو – بلماضی؛ امیدوار به سلاح پنهان!

به گزارش "ورزش سه"، اواسط این هفته بود که مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد. در این مراسم گوی های حاوی نام پرسپولیس ایران و الدحیل قطر پشت سر هم از ظرف خارج شد و این به منزله تقابل قهرمان های ایران و قطر در مرحله یک چهارم نهایی است.

 

دیدار پرسپولیس و الدحیل برای سرمربیان این دو تیم یک دیدار مجدد محسوب می شود. این تیم ها فصل گذشته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با هم روبرو شدند که پرسپولیس با برتری مقابل حریف خود موفق به صعود به مرحله بعدی شد. در آن دو بازی تیمِ برانکو ایوانکوویچ عملکرد خوبی از خود نشان داد و در مقابل تیمی که با اقتدار قهرمان قطر شده بود، به برتری رسید.

 

حالا در تقابل پیش روی این تیم ها، می توان گفت قوای پرسپولیس کمی تحلیل رفته و نیاز به تزریق بازیکن و انگیزه های جدید دارد و در سمت مقابل الدحیل بسیار مقتدر تر از فصل پیش ظاهر شده و عزم خود را برای رسیدن به مراحل بالای آسیایی جزم کرده است. شاگردان جمال بلماضی ضمن اینکه در فوتبال قطر موفق به کسب 3گانه شدند، در لیگ قهرمانان هم هر 8 بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و بسیار خطرناک بوده اند.

 

اما یک تفاوت دیگر هم بین تقابل پیش روی برانکو و بلماضی در مقایسه با دفعات قبل وجود دارد. فصل پیش پرسپولیس به دلیل رفتار هوادارانش، در بازی مقابل لخویا (الدحیل فعلی) از حضور آنها روی سکوها محروم بود و در یک ورزشگاه خالی از تماشاگر از این تیم میزبانی کرد. حالا ولی این امکان در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی برای پرسپولیسی ها وجود دارد که ورزشگاه آزادی را در مقابل حریف قدرتمند خود پر از تماشاگر کنند و این نخستین بار خواهد بود که برانکو در مقابل بلماضی می تواند از سلاح غیرمستقیم هوادار - که البته بسیار تاثیرگذار است - استفاده ببرد.

دیدگاه‌ها