کد خبر : 1526159 | 04 خرداد 1397 ساعت 15:56 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

صلاح: افتخار می‌کنم که با مسی و رونالدو مقایسه می شوم

محمد صلاح، ستاره لیورپول، اعلام کرد از اینکه عملکرد این فصلش با کریس رونالدو و لیونل مسی مقایسه می شود، به خود افتخار می کند.

صلاح: افتخار می‌کنم که با مسی و رونالدو مقایسه می شوم

به گزارش "ورزش سه"، این ستاره مصری در اولین فصل حضورش در آنفیلد، فوق العاده کار کرد و با زدن 32 گل در 36 دیدار لیگ برتر، توانست عنوان آقای گل و بهترین بازیکن فصل این رقابت ها را از آن خود کند. او همچنین کمک کرد تا تیمش به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد؛ جایی که باید در دیدار نهایی مقابل رئال مادرید قرار بگیرند.

 

1304599

 

صلاح در گفتگو با بی تی اسپورت گفت:" من به خاطر آمارهایی که ثبت کردم، احساس فوق العاده ای دارم. همه در مورد رونالدو و مسی صحبت می کنند زیرا آنها سال هاست که در این سطح هستند؛ بنابراین از اینکه می بینم من را با آنها مقایسه می کنند، احساس غرور می کنم."

با این وجود، صلاح تاکید کرد که نمی توان دیدار فردا شب را دوئل او و کریس رونالدو دانست:" این یک دیدار فینال است؛ نه رویارویی صلاح و رونالدو. این جدال دو باشگاه است. من می خواهم باعث سربلندی همه شوم. می خواهم باعث خوشحالی همه لیورپولی ها بشوم؛ در مصر و جاهای دیگر دنیا. ما تنها باید به بازی فکر کنیم؛ نه به هیچ چیز دیگر. کار من فقط همین است."

دیدگاه‌ها