کد خبر : 1526175 | 04 خرداد 1397 ساعت 16:53 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالی مدافع جوان پرتغال از حضور در جام جهانی

روبن دیاس، مدافع جوان تیم ملی پرتغال، از اینکه می تواند در کنار مدافعان باتجربه تر این تیم، چیزهای زیادی یاد بگیرد، ابراز خوشحالی کرد.

خوشحالی مدافع جوان پرتغال از حضور در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، دیاس تنها بازیکن فهرست پرتغال برای جام جهانی است که بازی ملی ندارد اما فرناندو سانتوس به او اعتماد کرد و این مدافع 21 ساله را در فهرست نهایی برای جام جهانی 2018 قرار داد.

او اکنون امیدوار است که با کار کردن در کنار مدافعان باتجربه ای مانند په په، برونو آلوس و ژوزه فونته، بتواند به سطح بالاتری برسد.

او در کنفرانس مطبوعاتی امروز، به خبرنگاران گفت:" واقعا لذت بخش است که می توانم در کنار این مدافعان تمرین کنم و جزئی از این تیم باشم. اکنون زمان یادگیری و گوش دادن به توصیه های این بازیکنان بسیار باتجربه و بسیار موفق است؛ بازیکنانی که سال ها برای تیم ملی کشورمان بازی کرده اند. من با قلب و روحم اینجا هستم تا با آنها کار کنم."

 

 

1304622

 

مصدومیت باعث شد تا دیاس نتواند در دیدارهای اخیر پرتغال به میدان برود اما او با این مسئله کنار آمده است:" متاسفانه مصدومیت بخشی از زندگی یک فوتبالیست است. ما باید به کار کردن ادامه بدهیم. چنین اتفاقاتی رخ می دهد و من با آنها کنار می آیم.

من در حال کار کردن با تیم و بهتر شدن هستم. هر روز که سپری می شود، احساس می کنم بیشتر و بیشتر در تیم جا افتاده ام.

هر بازیکن پرتغالی که احتمال انتخاب شدن را داشت، دوست دارد در جام جهانی بازی کند و من خوش شانس هستم که این اتفاق برایم رخ داد و از این مسئله خیلی خوشحالم."

دیدگاه‌ها