کد خبر : 1526208 | 04 خرداد 1397 ساعت 18:59 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

سیلوا: ما همیشه برای بردن به میدان می رویم

حرفهای ستاره من سیتی از اردوی پرتغال

بازیکنان تیم ملی پرتغال از انگیزه و اشتیاق خود برای حضور در رقابت های جام جهانی می گوید.

حرفهای ستاره من سیتی از اردوی پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا وینگر سرعتی منچسترسیتی که این روزها در تمرینات تیم ملی پرتغال حضور دارد در مورد آخرین وضعیت خودش می گوید: امروز سومین روز حضورم در تمرینات تیم ملی است و در شرایط خوبی به سر می برم.


او درباره انتخابش به عنوان یکی از 23 بازیکن تیم ملی پرتغال در جام جهانی روسیه تصریح کرد: این رویای دوران کودکی من بوده و همیشه دوست داشتم به همراه تیم ملی در چنین رقابت هایی حضور پیدا کنم. این اتفاقی است که هر 4 سال یک بار به دست می آید و من با انگیزه و مشتاق هستم که در جام جهانی حضور پیدا کنم.


سیلوا در مورد عملکردش در منچسترسیتی گفت: در نیمه اول فصل شرایط خوبی نداشتم، وقتی شما یک باشگاه جدیدی را تجربه می کنی، بحث تطبیق با سرمربی و سایر بازیکنان پیش می آید. اما در نیمه دوم فصل شرایط برای من خیلی بهتر شد و الان احساس فوق العاده ای دارم و مهیای بازی برای تیم ملی هستم.


وینگر تیم ملی پرتغال درباره دیدار روز دوشنبه مقابل تونس در شهر براگا هم گفت: ما همیشه برای کسب برد به میدان می رویم و خودمان را آماده مسابقات بزرگ جام جهانی می کنیم. امیدوارم پرتغالی ها به ورزشگاه بیایند و در این دیدار از ما حمایت کنند.

دیدگاه‌ها