کد خبر : 1526209 | 04 خرداد 1397 ساعت 19:03 | 72.8K بازدید | 0 دیدگاه

کی روش و رنار در نقش مانکن های آدیداس (عکس)

دو تیم ایران و مراکش که تنها تیم هایی بودند که از لباس هایشان در جام جهانی رونمایی نکرده بودند در آستانه این مسابقات لباس های آدیداسی که در روسیه خواهند پوشید را توسط مربیان خوش پوش و خوش قیافه شان به نمایش گذاشتند.

به گزارش" ورزش سه" دو تیم ایران و مراکش خودشان را برای جدال حساسشان در اولین مسابقه جام جهانی آماده می کنند. تیم ملی ایران به ترکیه رفته و مراکشی ها هم در اوکراین اردوی آماده سازی شان را برگزار می کنند تا در روز 25 خرداد در شهر کازان روسیه برابر هم صف آرایی کنند.


نکته جالب درباره دو تیم ایران و مراکش اینکه برخلاف دیگر 32 حاضر در رقابت ها این دو تیم که هر دو طرف قرارداد کمپانی آدیداس بودند از لباس هایشان رونمایی نکرده بودند اما سرانجام و در آخرین اردوهای دو تیم لباس هایشان در جام جهانی نیز سرانجام به نمایش درآمد.


کادرفنی مراکش و هروه رنار سرمربی خوش قیافه فرانسوی این تیم در آخرین تمرین مراکش قبل از سفر به اوکراین با پوشیدن گرمکن های آدیداس مقابل دوربین ها ژست گرفته و به معرفی لباس این تیم پرداختند. اما تیم ملی ایران که در این جام جهانی حریف سختی نه فقط برای مراکش بلکه اسپانیا و پرتغال خواهد بود حتی در این مورد هم قصد ندارد از حریف اولش در جام جهانی کم بیاورد. در حالی رنار لباس های تیم ملی کشورش را به نمایش گذاشت کی روش نیز گرمکن قرمز رنگ آدیداس را به تن کرد و در اردو برابر عکاسان لبخند زد. کی روش که از جمله مربیان خوش قیافه و خوش پوش جام جهانی است حالا با پوشیدن لباس های تیم ملی در جام جهانی به نوعی در نقش یک مدل ظاهر شده و پیراهن تیم ملی ایران را به نمایش گذاشته است.

 

1304672


بی تردید بازی اول تیم ملی ایران در برابر مراکش می تواند جدال دو مربی کاربلد و البته خوش پوش باشد که یکی اهل پرتغال و دیگری اهل فرانسه هستند. هر دو تیم از برند آدیداس استفاده کرده و هردو به دلیل مشکلات کپی رایت نتوانستند مثل دیگر کشورها در زمان مناسب از لباس هایشان رونمایی کنند. هر دو تیم بهترین های قاره خودشان در صعود به جام جهانی بوده اند و دیدارشان در روسیه می تواند یکی از جذاب ترین مسابقات مرحله گروهی هم لقب بگیرد. بازی ایران و مراکش تا حدودی می تواند سرنوشت این گروه دشوار را برای دو تیم دیگر یعنی اسپانیا و پرتغال نیز مشخص کند.

 

1304673

دیدگاه‌ها