کد خبر : 1526211 | 04 خرداد 1397 ساعت 20:00 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

صلاح: زیدان قهرمان دوران کودکی من بود

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول مدعی شد زین الدین زیدان یکی از اسطوره های دوران کودکی او بوده است.

صلاح: زیدان قهرمان دوران کودکی من بود

به گزارش "ورزش سه"، صلاح که در فصل جاری عملکرد درخشانی داشته و از عوامل اصلی صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان لقب گرفته است، مدعی شد تلاش فراوان کلید موفقیت های او در این فصل بوده است.

 

فینال برابر رئال مادرید: "نمی دانم چگونه می توان فاتح لیگ قهرمانان شد. این رقابت ها به کلی متفاوت بوده و فتح آن فوق العاده است. بازی کردن در فینال رویایی است که برایم به حقیقت تبدیل شده و در خاطرم هست 2 سال پیش که فینال را در مصر تماشا کردم چه فضای فوق العاده ای بر شهر حاکم بود."

 

1301985

 

تجربه کهکشانی ها: "رئال مادرید بیش از همه تیم های اروپا قهرمان این جام شده و در 4 سال اخیر 3 قهرمانی کسب کرده که تجربه بزرگی محسوب می شود. اما فینال یک بازیست و نه بیشتر، پس ما نباید به گذشته فکر کنیم و تمام تمرکز خود را باید روی فینال قرار دهیم زیرا این دیدار نبردی 11 به 11 است."

 

دلیل درخشش صلاح: "مهم ترین کلید درخشش من تلاش فراوان بوده و من برای تکرار این عملکرد در فصل بعدی باید سطح بازی خود را حفظ کنم. من 2 فصل خوب در رم داشتم و همه به من می گفتند در ایتالیا باقی بمان اما من با ذهنیت موفق شدن راهی لیگ برتر شدم."

 

قهرمانان دوران کودکی: "توتی، رونالدوی برزیل و زیدان. ایده من این بود که سه بازیکنی را انتخاب کنیم که کاملا متفاوت از یکدیگر بازی می کردند."

دیدگاه‌ها