کد خبر : 1526246 | 05 خرداد 1397 ساعت 01:00 | 51.9K بازدید | 0 دیدگاه

کانیجیا

از مسی به اندازه مارادونا حمایت نمی شود

کلودیو کانیجیا، مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین، معتقد است که لیونل مسی به اندازه دیگو مارادونا، از سوی هم تیمی هایش در ترکیب آلبی سلسته مورد حمایت قرار نگرفته است.

از مسی به اندازه مارادونا حمایت نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، مسی که در رده باشگاهی به افتخارات زیادی رسید و حتی 5 بار برنده توپ طلای بهترین بازیکن دنیا شد، در رده ملی تا به حال موفق به کسب جام نشده است. این در حالی است که او بین سال های 2014 تا 2016، سه بار به فینال تورنمنت های بزرگ (یک جام جهانی و دو بار کوپا آمه‌ریکا) رسید.

به همین دلیل، او هنوز نتوانسته مانند دیگو مارادونا، قهرمانی در جام جهانی را تجربه کند. کانیجیا که در دو جام جهانی در کنار مارادونا بازی کرد، معتقد است که کار مسی در ترکیب آلبی سلسته، دشوارتر از دون دیگو است.

او در گفتگو با سایت فیفا، در پاسخ به این سوال که کدام یک از این دو ادعا درست است؛ "مسی در اندازه مارادونا نیست" یا "مسی به اندازه مارادونا از سوی هم تیمی هایش حمایت نمی شود"، گفت:" مسی به اندازه مارادونا از سوی هم تیمی هایش حمایت نمی شود. فکر می کنم این درست است."

 

 

1304109

 

 

آرژانتین به سختی توانست به جام جهانی راه پیدا کند و بسیاری معتقدند که این تیم شانس زیادی برای قهرمانی در این رقابت ها ندارد اما کانیجیا معتقد است که با داشتن بازیکنانی مانند گونسالو ایگواین، پائولو دیبالا، سرخیو آگوئرو و آنخل دی ماریا، آرژانتین می تواند باعث ترس حریفان شود.

" آنچه به سود ماست، این است که بهترین بازیکنان هجومی می توانند باعث ترس همه شوند. تنها نام آنها باعث نگرانی حریف می شود. بقیه تیم ها فکر نمی کنند که از ایگواین در آرژانتین انتقاد می شود. آنها فکر می کنند که او بهترین گلزن یوونتوس است.

نقطه ضعف ما این است که هنوز در خط دفاعی مستحکم نیستیم. هنوز چند پست هست که باید تکلیفش مشخص شود."

دیدگاه‌ها