کد خبر : 1526251 | 05 خرداد 1397 ساعت 08:45 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

کولاکوویچ: برابر یکی از بهترین تیم های دنیا قرار گرفتیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت:در دو بازی آینده باید به پیروزی برسیم.

کولاکوویچ: برابر یکی از بهترین تیم های دنیا قرار گرفتیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ پس از شکست 3 بر یک ایران برابر فرانسه در هفته اول لیگ ملت های جهان اظهار داشت: این اولین مسابقه ما در لیگ ملت ها بود و برابر یکی از بهترین تیم های دنیا قرار گرفتیم که مدافع عنوان قهرمانی هم بود.


وی ادامه داد: با تیم اصلی فرانسه روبرو شدیم که شرایط بسیار خوبی دارد. ضمن اینکه آنها انگیزه زیادی داشتند که برابر تماشاگران خود پیروز شوند. به هر حال ما خوب مبارزه کردیم و در یک ست هم پیروز شدیم.


سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: بعد از ست دوم نتوانستیم دریافت خود را تقویت کنیم، ضمن اینکه حمله اول ما هم قدرت چندانی نداشت و در مجموع نتیجه را به حریف واگذار کردیم.


کولاکوویچ درمورد بازی های آینده ایران در هفته اول گفت: در دو بازی آینده باید به پیروزی برسیم. استرالیا و ژاپن انگیزه بالایی برابر ایران دارند. ما برای آماده کردن خودمان نتوانستیم بازی های دوستانه زیادی برگزار کنیم و تنها دو بازی برابر صربستان داشتیم. به هر حال امیدوارم که بازی به بازی بهتر شویم.


وی افزود: برای فردا و پس فردا برابر استرالیا و ژاپن کارمان سخت است، چون آنها همیشه برابر ما انگیزه بالایی دارند. بنابراین ما باید خیلی خوب بازی کنیم تا برنده شویم.


سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه به نظرم یکی از بهترین بازیکنان جهان، انگاپت است، ادامه داد: برابر ما تونیوتی هم خیلی عالی بازی کرد و بسیار موثر بود. در مجموع باید بگویم که آنها یک تیم هستند و کار تیمی خوب آنها دلیل پیروزی شان برابر ایران بود.

دیدگاه‌ها