کد خبر : 1526301 | 05 خرداد 1397 ساعت 11:21 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

از تیم های بزرگتر پیشنهاد داشتم؛ اما در ورونا راحت ترم

معنوی‌نژاد: نباید ژاپن و استرالیا را دست کم بگیریم

لژیونر والیبال ایران گفت: فعلا در تهران مشغول درمان خودم هستم و هر زمان که پزشک مجوز بدهد، می توانم برای تیم ملی بازی کنم.

معنوی‌نژاد: نباید ژاپن و استرالیا را دست کم بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن اصفهانی و ۲۲ ساله والیبال ایران که در یک سال اخیر اولین تجربه بازی در خارج از کشور را پشت سر گذاشت؛ قراردادش را به مدت ۲ سال دیگر با ورونای ایتالیا تمدید کرد. شرایط محمدجواد معنوی نژاد در ابتدای ورودش به سری آ جالب نبود و او در خیلی از مسابقات به بازی گرفته نمی شد؛ اما پشتکار این بازیکن جوان باعث شد تا به تدریج تبدیل به یکی از بازیکنان کلیدی تیمش شود. 


با اینکه کولاکوویچ حساب ویژه ای روی معنوی نژاد برای بازی در لیگ ملت های والیبال باز کرده بود، این بازیکن به خاطر مصدومیت چند هفته اول این مسابقات را از دست داده و فعلا در تهران مشغول پشت سر گذاشتن دوران درمانی خود است. 


به بهانه تمدید قرارداد با ورونا دقایقی با محمدجواد معنوی نژاد همکلام شدیم که در ادامه ماحصل گفت و گوی خبرنگار "ورزش سه" با این لژیونر والیبال ایران را می خوانید. 

 


خیلی زود با ورونا به توافق رسیدیم


در ایتالیا که بودم، صحبت هایی مبنی بر ادامه همکاری با باشگاه ورونا مطرح شد. با این حال مذاکرات جدی تر وقتی بود که به ایران بازگشتم و در نهایت خیلی زود به توافق رسیدیم. قرارداد ۲ ساله و جدیدی را با باشگاه ورونا امضا کردم تا کارم را فعلا در این تیم ادامه دهم.

 


از تیم های بزرگتری هم پیشنهاد داشتم


من از تیم های بزرگتری هم پیشنهاد داشتم. البته ورونا هم باشگاه بزرگی است و به عضویت در این باشگاه افتخار می کنم چون پیشینه قدرتمندی دارد. تیم های اول و دوم ایتالیا و حتی برخی از تیم ها از ۲ کشور اروپایی دیگر به من پیشنهاد جدی داده بودند؛ امام تصمیم گرفتم در ورونا بمانم. این تصمیم هم دلیل داشت و می خواستم به ثبات بیشتری برسم. به هر حال من سال خوبی را در ورونا سپری کردم و کادرفنی و تماشاگران این تیم شناخت کافی از من دارند. 

 


در ایتالیا همه خواهان پیشرفت من بودند


خدا را شکر با اینکه اوایل فصل خیلی بازی به من نمی رسید؛ به تدریج توانستم خودم را ثابت کنم. هر چه زمان گذشت، شرایط برای من بهتر شد. در ایتالیا همه خواهان پیشرفت من بودند و شرایط طوری بود که خیلی ها به من برای گرفتن در مسیر پیشرفت کمک کردند. امیدوارم بتوانم در فصل بعدی عملکرد بهتری داشته باشم. 

 

1274767

 


ایران می توانست فرانسه را شکست دهد


بازی شب گذشته بچه ها را دیدم و به نظرم عملکرد نسبتا قابل قبولی داشتند. نباید خیلی زود درباره تیم ملی قضاوت کنیم. بازیکنان بد نبودند و تمام تلاش خود را کردند. با توجه به اینکه برخی از بازیکنان جوان هستند و به تازگی به تیم ملی اضافه شدند، هماهنگی تیم زمان بر است. به تدریج وضعیت تیم ملی بهتر خواهد شد.

 


مقابل ژاپن و استرالیا از پیش برنده نیستیم


با اینکه همه انتظار دارند ما بعد از شکست مقابل فرانسه، به راحتی از سد استرالیا و ژاپن بگذریم؛ اما باید بگویم که آنها هم از پیش بازنده نیستند. انتظارات از والیبال بالا رفته و دیگر تیم های آسیایی را دست می گیریم. قطعا بازیکنان امشب و فردا شب برای پیروزی به میدان می روند؛ اما مطمئنا حریفان ایران هم دست و پا بسته نیستند. 

 


هر موقع مجوز بدهند، به تیم ملی کمک می کنم


من از ناحیه کمر بعد از بازگشت از ایتالیا دچار مشکل شدم. با اینکه افروزی در فرانسه و کنار تیم ملی است؛ اما با او دائما در تماس هستم و برنامه درمانی ام را هماهنگ می کنم. تمرینات من فعلا آنچنان والیبالی نیست و هر زمانی که پزشک تیم ملی مجوز بدهد، تمرینات جدی ام را پیگیری می کنم. امیدوارم بتوانم از هفته های آینده در کنار تیم ملی باشم.

دیدگاه‌ها