کد خبر : 1526326 | 05 خرداد 1397 ساعت 12:55 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری به پیروزی بر آمریکا، مکزیک و کانادا

مراکش پوستر جام جهانی را منتشر کرد

کشور مراکش به عنوان یکی از دو کاندیدای اصلی میزبانی جام جهانی 2026 شانس زیادی دارد تا دومین کشور افریقایی میزبان این مسابقات باشد.

به گزارش "ورزش سه" همزمان با آغاز رقابت های جام جهانی 2018 تکلیف میزبان جام جهانی 2026 نیز مشخص خواهد شد. مراکش به عنوان نماینده افریقا در یک سمت و سه کشور امریکا، مکزیک و کانادا در سمت دیگر به دنبال میزبانی مشترک در این بازی ها هستند. مراکشی ها اما با توجه به حمایت فدراسیون های افریقایی و برخی از فدراسیون های اروپایی مثل فرانسه امیدواری زیادی دارند تا به عنوان دومین کشور آفریقایی میزبانی جام جهانی را بگیرند.


هرچند همانطور که گفته شد رقیبان سرسختی چون امریکا، مکزیک و کانادا را برای گرفتن میزبانی دارند ضمن اینکه رئیس جمهور ایالات متحده امریکا نیز چندی پیش از فدراسیون های افریقایی و اروپایی خواسته که از میزبانی ایالات متحده، مکزیک و کانادا حمایت کنند در غیر اینصورت با برخورد این کشور مواجه خواهند شد.


با این وجود مراکشی ها در آستانه مشخص شدن تکلیف میزبان بازی های 2026 پوستر مسابقات را طراحی و منتشر کرده اند تا نشان دهند آماده برگزاری این مسابقات هستند. همزمان با آغاز جام جهانی میزبان رقابت های جام جهانی 2026 نیز مشخص خواهد شد و این احتمال هست که بعد از قطر یک کشور مسلمان دیگر میزبان این رقابت ها شود

 

1304795

دیدگاه‌ها