کد خبر : 1526330 | 05 خرداد 1397 ساعت 13:59 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

مراکش با چه شیوه‌ای مقابل ایران بازی می‌کند؟

هروه رنار سرمربی تیم ملی مراکش با حضور در یک برنامه تلویزیونی توضیحاتی نسبت به شیوه بازی شیرهای اطلس ارائه داد.

مراکش با چه شیوه‌ای مقابل ایران بازی می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، تداخل بازی های مقدماتی جام جهانی با جام ملت های افریقا، موجب شده که این تیم از دو سیستم 3-4-3 و 4-3-3 استفاده کند. علت اصلی این تغییرات غیبت بازیکن های کلیدی و لژیونر در رقابت های قاره ای است. 


مراکش در جام ملت های افریقا در غیاب بازیکنانی چون امرابط، بلهنده و بوفال با سیستم 3-4-3 به میدان رفته ولی در مقدماتی جام جهانی از سیستم 4-3-3 استفاده کرده است. از رنار راجع به تغییر پست یونس الهنده هافبک نفوذی گالاتاسارای سوال شد و همچنین وظایف حکیم زیش مهاجم آژاکس آمستردام که بعد از عدم دعوت به مقدماتی جام ملت های افریقا با رنار قهر کرده بود ولی در بازگشتش در اولین بازی مقدماتی جام جهانی(شهریور 96) مقابل مالی دو گل از شش گل مراکش را به ثمر رساند.  


هروه رنار اینگونه پاسخ داد: "به یونس الهنده گفتم تو وقتی آن جلو، پشت مهاجم مرکزی یا در دو طرف بازی می کنی عملکرد خوبی نداری و باید عقب تر باشی. گفت هیچ مشکلی نیست. بعد حکیم(زیش) را صدا کردم گفتم برای توازن تیمی بهتر است به کناره ها بروی ولی وقتی صاحب توپ شدی اجازه آزادی عمل خواهی داشت. مقابل مالی به این نحو شروع کردیم و از آن به بعد بازی به بازی گل زدیم و این قضیه جا افتاد".   


در تصویر سمت راست چیدمان تیم ملی مراکش در رقابت های مقدماتی  جام جهانی و در سمت چپ، شیوه این تیم در جام ملت های افریقا را مشاهده می کنید:

 

1304798

دیدگاه‌ها